Neden böyle yapmis olabilir?

sinifimda erkek arkadasim var iki sene once cok samimiydik birbirimize kanka diyoduk daha sonra aramiza bi sogukluk girdi biseyler oldu ve birbirimizden nefret etmeye basladik bu boyle devam ediyodu genelde siniftaki sorunlarla biz ilgilenirdik ilk basta cok kavga ettik ikimizde yüzümüze karsi söyledik birbirimizden hoslanmadigimizi daha sonra siniftaki bazi sorunlar icin ara sira konusuyoduk aramiz ne kotuydu ne guzel daha sonra bugun siramdan tam cikarken arkamdan o cikti ikimizde birbirimizi gormedik yanlislikla ben ona carptim oda benim ayakkabima basti ama kenarina acimadi daha sonra döndüm kusura bakma dedim oda özür dilerim yanlislikla oldu dedi ve elinide omuzuma atti cok hafif 3-4 defa koluma dokundu ben sasirdigim icin sadece oyle mal gibi yüzüne baktim sonra bisey demedi gözlerime bakti güldü gitti. boyle davranmasina cok sasirdim cunku normalde böyle bi cocuk degil kimseye karsi sadece bi erkek arkadas grubu var onlarla cok samimi. aralari benden daha iyi olan kizlar var ama hicbir kizla bu kadar yakin oldugunu gormedim. arkadasimda cok sasirdi boyle yapmasina hem benden hoslanmadigi hemde boyle yapmasina siz ne dusunuyorsunuz
Neden böyle yapmis olabilir?
Cevapla