Eşimin telefonunda Swarm uygulaması yüklü. Neden olabilir sizce?

Eşimle call of oynarız. Dün hadi oyuna gel manasında telefonunu bana gösterince birden diğer uygulamalara takıldı gözüm ve swarm uygulamasını gördüm. Belli etmedim bir şey de soramadım ama bi anda kafasına vurdu telefonu sinirlenip. Gördüğümü farkettiği için mi yaptı bilmiyorum. Annesinin evinde misafir olduğumuz için de konuşmak istemedim. Bir önceki telefonunda böyle bir uygulama yoktu. İlk zamanlar bakardım. Ve ya başka bir şey gerekirdi birbirimizin telefonunu verirdik birbirimize. Yeni telefonuna hiç bakmadım bakmakta istemiyorum. O uygulamayı ben hayatımda kimse yokken hızlı zamanlarımda kullanırdım açıkçası ve sürekli gezer paylaşım yapardım. Eşimi düşünüyorum onun gittiği yerler belli. Burası küçük bir yer. Kafe tarzı mekanlara gitmez. Ya kuzenine yardıma vs gider. Ya da birlikte bir yerlere gideriz. Neden böyle bir uygulama yüklemiş olabilir sizce? Farklı bir amaç olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim askere gidecek bu arada önümüzdeki ay …Sayılı gün kaldı. Şu an triplerde çünkü kaçak olarak yaşıyorduk bu süreci. Sizce konuyu yine de açmak mantıklı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Uygulamayı az önce indirdim ve eşimin profilini buldum. Benim kullandığım yıllar o da aktifmiş. Ve ekli olanlara baktığımda eski sevgilisi de var
Eşimin telefonunda Swarm uygulaması yüklü. Neden olabilir sizce?
Cevapla