Arkadaşlar sevgilimin telefonunda çok uygulama var rahatsız oluyorum?

we chat, tango, line, daha aklıma gelmeyenlerde var. rahatsız oluyorum. sil diorum. arkadaşlarımın hepsini bulamıorum bazen bunlardan buluyorum bişe yapmıorum yemin ederim dio. nası sildirebilirim? bişe yaptığınıda düşünmüorum gerçekten ama rahatsız oluyorum :s :(
Güncellemeler
+1 yıl
sildim inş geri yüklemez :)
Arkadaşlar sevgilimin telefonunda çok uygulama var rahatsız oluyorum?
Cevapla