❗Körkütük aşık mı oldunuz, kör olup bir kütüğe mi aşık oldunuz?


Ne kör oldum ne kütük zamanın da kor olduk.
Yangınlar sardı içimizi ama bir şekil de söndü.
Alevin korları yeni ilişkilere açılmak için bizi dağladı.
Kütük bir kadınla hiç karşılaşmadım o konu hakkın da bir fikrim yok. Şansıma hep naif kadınlar denk geldi.
İkisi de olmadım şimdi. Normal şekilde aşık oldum normal şekilde betti getti
İkisini de olmadım.
Cevap
17Cevap
Kör oldum kötüye tutuldum kfjf
Ahahaha tuttum bu soruyu 🙃yok o körkütük bana aşık oldu sonra da kütüklüğüne geri döndü özü odun olunca bir müddet sonra kendini buldu eşim olur kendileri😄😄😄
Yani şu an tek olduğuma göre, soran yabancı hatunlara yes babes ı * single cevabını verdiğime göre , daha önce kütüklere aşık olmuş ve ayrılmışım demektir
İkisini de olmadım. Normal şekilde aşık olmuştum birisine, kütük değildi ve hiç başlamadan bitti o hikaye.
Aşık olmak güzel İnan normal kafayla yapmıcan ne varsa asıkken freni patlamış kamyon gibi her lamba yeşil hataları topla dur 🛑
Bir kez oldum aynen ve kütük çıktı.. Evlerden ırak 😂 Keyifli günler..
Kütüğe o değeri versem kütük bile canlanırdı, maalesef kütük bile değilmiş.
Kaşar sevmişiz meğerse, kütük olsa neyse afjjgsjkfs
Hiç aşık olmadım... düzgün biriyle her şey olur düşüncesi :D
Bir nanköre aşık oldum sonra terk etti :D Şimdilerde piyasa kesat babe :D
Valla aşık olmadım da bazı ihtiyaçları karşılaşmak ve eğlenmek için kütüklere gözümü kıstım diyelim. Zaten hiçbir erkek aşık olunacak kalitede değil. Kadına aşık olunur.
Kör olup kütük birine körkütük aşık oldum
yapma sunu kendine kizim bee
kütük olmayan erkek mi var 😀
Hiçbiri, ben aşık olamama özürlüyüm diyorum...
Hayır ben aşık olamam gibi
Kör olup bi kütüğe aşık oldum
böyle karı buldukta aşık olması kaldı :d
Oldum sonra bitti geçti gitti
Olmuştum bir ara
Kütüğe aşık olmuşum
ahshahah kör olup kütüğe olabilir
Aşık olmuyorum. Başıma durduk yere bela açamam.
körkütük aşığım..
Pek bana göre değil heralde.
Sanırım o bir kütük
Kör kütük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?