Asagidaki sözü duruma yazan bi kız sizce sevgilisiyle ayrılık aşamasında mıdır?

"Bizezaman yok. Bize yer yok. Hayallerimizi kurup da elimizden kayıp giden bu sey nedir? Kim sonsuza kadar yaşamak ister?"( Hayalleri kurmuşlar ama ellerinden bi sey kayıp gitmiş sanki)
Asagidaki sözü duruma yazan bi kız sizce sevgilisiyle ayrılık aşamasında mıdır?
Cevapla