Sorum bütün piskopatlara 😂😂😂
takip eden GPS yüzük çıkmış
Sevdiğinin parmağına takmak ister miydin 😃 dürüst olun bence kjgssgj
takip eden GPS yüzük çıkmış
Sevdiğinin parmağına takmak ister miydin 😃 dürüst olun bence kjgssgj


Sen öyle deyince aklıma bir sahne geldi görüş sonun da atacağım onu :D
O kadar psikopatlığa girmem çünkü girdiğim an paranoyaklığa dönüşür ve kız arkadaşına gitse bile baskın verecek olsan, ayavayı yedin. :D Haklı olarak diyecek ki "manyak mısın" "bana güvenmiyor musun" daha da toparlanmaz :D
Benim alıp ona takmam hayatımızda hiçbir şey değiştirmez ama o bana takarsa işte o zaman ayvayı yedim demektir. O yüzden durup dururken eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeyelim :)
Cevap
14Cevap
Yok yahu onu ben app ile hallederim :D
Gözüm üstünde her daim sevdiceğimi çakallara yem etmem 😅 bu da böyle biline
Bence bulunmaz hint kumaşından daha bulunmazız :D eşsiz bir şeyiz. Ah, yine mi birilerinin zoruna gitti ya off 😛💁♀️
😌💅
Boş şeylere kafamı yoramam saçmalık resmen. Ben yapmazdım açıkçası ne gerek var?
Iki tane alırdım birini kaybederse yedeği de olsun diye sjsjjs
Hayatta yapmazdım
Beni kaybetmeyi göze almıs birini kazanmak için uğraşmam,
İnsan kendini kandırır gözlemlerim hislerim beni yanıltmaz...
Bu eski şimdi çipler vaar ya da appler var ya da gözlüğe kamera takıyorsun mini sonrası eyvah eyvah 🤣🤣
hayır istemem kimse köle değil bazı şeyler güven üstüne kurulur
Çoktandır var bu ama kurcalamamak lazam diye düşünüyorum kurcaladığım şeyden illaki bişeyler bulurum
Gerek yok bee , yakalayıp napıcan.. ya bişeyini yakalayıp üzülürsen 🦉
Biz güvenmeyeceğımız kişilerle evlenmeyız :D gerek yok böyle saçmalıklara.
Bunu bizim hatunlar bunu parmagına takmaz ki.
Ayyyh fena oluyoruuğğgm bana bunu mu layık gördün hulusiiii diye
Güvenmiyorsam zaten hayatıma almam.. Aksi halde beynim yanabilir..
O kadar güvenmiyorsam sevgili olmam.
Nerde satılıyor bu.. 😄
Bunu yapacak duruma gelirsem veya o bu duruma gelirse ikimizinde iyiliği için ondan ayrılırım.
O kadar paranoyak olamadım 😄
Nerede takip? Instagramda mı 😅
Hayır çok yıkıkça bir hareket
ben ne etcem , o beni etsin.
Gereksiz. Güven yoksa sevgiye gerek yok
Evet gmnrkgnrlgmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?