Üç ay sonra bir kıza açılıcam ama ekonomim iyi değil ne yapmalıyım?

neden üç ay derseniz şöyle derim kız red ederse aynı sınıftayız yüz yüze bakmayalım diye ve para olmadığı için derim ve sizce ne yapayım.
Üç ay sonra bir kıza açılıcam ama ekonomim iyi değil ne yapmalıyım?
Cevapla