cok kavga edıyoruz o benı bozuyo ben o bozdugu ıcın kırılıyorum cok duygusal bı yapım var ondada bıraz macoluk var ne yapmam gerek hıc bılmıyorum cok kotuyum lutfen yardım edın
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen bir kadın olarak iyi görmüyorum sonunu. Bende4 aylık evluyim 1gün iyi diğer gün kavga ediyoruz ailesinin bize daha doğrusu bana yaşattıkları yüzünden. İlk aylar evet tanıma süreci ama en güzel olması gereken dönemlerimiz. Asıl evliliğe alıştıkça birşeyler monoton olduktan sonra değişmeli başlarda böyleyseniz çok yıpranırsın benim gibi. Hayatımın en büyük pişmanlığı evlenmek oldu. Kendini mutlu et ve takma kimse ilk deği sonda olmaz. İlişki hayat paylaşmak için karşılılıklı mutluluk için yaşanır. Bir taraf sürekli verici ve sabır gösterirse emin ol bir zaman sonra çok yıpranırsın. Sabır sabır diyorlar ya o zaman birazda karşı taraf sabretsin ve seni üzmesin
80 Yorumla
En İyi Cevaplar
sabir ve huzur senin cozunmun, sabir goster hic beklenti beklemeden iyilik yap, o bagirmaya basladigi an onu sakinlestir ve normal sesle de konusabiliriz canim, bu kucuk meseleleri buyutmeyelim onumuzde bir omur bir hayat var birbirimize hayatta destek olmak icin evlendik... boyle seyler soyle onu yumusatmak icin, bence o kadar da hal olunmayacak problemler degil bunlar sen hal edebilirsin :)
24 Yorumla- +1 yıl
bılmıyorum pek umudum kalmadı acıkcası :)
- +1 yıl
ya bılmıyorum ıste yanı tanıdıgım bı kız arkadasım bıle yok evlı ya da bekar hanı bı akıl alayım ya da dertleseyım napıcam bılmıyorum bende bunaldım sanırım
Merhaba öncelikle yeni evli olduğunuz için bu normal hatta fazla fazla normal.. Bunları neden yaşadığınızı biliyorum fakat çok uzatmıyacağım. Direkt tafsiyede bulunayım. Artık evlendin kocanın eline gözüne bakma kendin hayatınla ilgilen mesela ben ne işe yarıyabilirimi düşün çalışıyorsan kendini işe daha çok ver. Ev hanımı isen kendine sosyal etkinlikler yarat eşini katmayı dene bu etkinliklere katılmıyosa salla sen devam et. Bir derneğe üye ol mesela çok kapsamlı şeyler geliyor aklıma ama bence kendin olmaya devam et. Onunla değil kendinle ilgilen kendine bir yol çiz ileride bir yerde onun yoluda senin yoluna bağlanacaktır. %100 :) saygılar
23 Yorumla- +1 yıl
calısıyorum bılgısayar muhendısıyım cok yogunum zaten eve 9larda gıdıyorum e dogal olarak 10gıbı uyuyakalıyorum zaten
- +1 yıl
on gibi uyuyakalınır mı yeni evlıyken yahu. neyse
Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Cicim ayı bile yaşayamamak kötü. İnsanlar bazen dışarda ayrı içerde ayrı olabiliyor. Ne zaman aynı çatı altına gelirseniz işte o zaman insanları tanıyabilirsiniz. Sizinde böyle bir durum olmuş.
Oturup konuşmanız lazım eşinizle bu rahatsızlığınızı belirtmezseniz böyle gider hep.10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
33Cevap
Ben bu tavsiyeyi her zaman herkese söylerim o nedenle tavsiyem şu sevgiliken sevgilinizle bir kaç kez kavga edin onun gerçek kişiliğini işte tam o zaman anlarsınız yoksa herşey süt limanken yani herşey iyiken herkes iyidir kavga edip onun gerçek yüzünü görün ona görede evlenin
10 YorumlaKonuşmak gerek...
Duygusallık ve beklentilerinize cevap alamayınca hırçınlaşıyorsunuzdur muhtemelen, sonunda da tartışma çıkıyordur.
Sakin ve mantıklı hareket etmeniz yararınıza olur kanısındayım...
Olmazsa bir uzmandan yardım da alınabilir.
Ya da sonuçta siz tanıyorsunuz maçoluğunu alacak şeyler yapın..
Bir de geçen gün tv'de görmüştüm, erkeklere ağlayan çocuk sesi dinletmek beyindeki bir alana uyarı yaptığı için onlar da duygusallaşabiliyor diye.00 Yorumlamehaba evlilik zor bir mühessesedir ilk yıllar zor olur ancak sonraki zamanlar düzelir kardeşi içinde yapacagın şey kendi kardeşin gibi düşünürsen belki yardımcı olur teselli anlamında birde bence eşinle otur konuş tabiki kıskanmıyorum sadece beni ihmal ediyorsun de ve burdaki yazdıklarını ona sor deki aynı şekilde benim kardeşim olsa aynı özveriyi gösteririmisin de sor ama bunu güzel bir dille anlatki onu kırma ilerde sıkıntı olmasın diye allah yardım etsin umarım hersey gönlünce olur
02 Yorumla- +1 yıl
tesekkur ederım ınsaallah hersey yoluna gırer
Bende evliyim cok iyi anliyorum bu durumu ki kardes varsa kotu o is sana tavsiyem kadinligini kullan kadinsin sen erkegine sahip cik bide su var birqz maco deyil kuro o macoluk deyil otur guzelce konus anlamazsa surat yap ne bilim kendni anlatana kadar biseyler yap yeni evli oldgun icin cinselige actir o erkek buda elinde koz senin dedigim gbi kadinligni kullan cunku aynisini esimde bana yapiyo şu an
01 Yorumla- +1 yıl
İyide her dakika kadınlığı kullanırsam bir süre sonra bu evlilik sadece cinsellik için olmuş olmaz mı
+1 yılKarşına al konuş başka çaresi yok. kojusmaz isen devam eder bu şekilde üzülen hep sen olursun. Böyle bir evlilik cevremde var gerçekden çok zor kadın hep alttan aliyor uzuluyor ama erkekde hiç bir değişim yok çok gaddar olabilirler. Umarım Herşey yoluna girer
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCok ozur dileyerek bencil ve sadece kendi ailesini düşünüp seni kabullenemeyen bir kocaya sahipsin. Konuştuğu zaman en sevdigi sen oluyorsun değilmi? Onsuz mutlu olmayi ogren. O zaten sana ihtiyaç hissettiğinde seni bulacak. Sen onu bulacağım diye kendini üzme
11 Yorumla- +1 yıl
zaten benımle ılgılenmedıgı zaman ben koseme cekılıyorm o zamnda bana dıyo neden bızımle vakıt gecırmıyosun ben senın yuzunu gormek senınle sohbet etmek ıstıyorum dıyor onuda anlıyorum ama kafam cok karıstı
+1 yılsabredin bu kavgalrın sebebi evlıkde bırbırınızı tanıma surecinden kaynaklnyo yapacağınz sey su sen ondan ne istediğini onun da senden tam olarak ne istediğini masya koyun birbiriyle karştrın ortak isteklrı hayatınzda uygululyın sende oda ödün vermedinz surece kavgalr bu sefer ayrılma sebebplrını doğrucakdır :)) sabahın köründe ayşe teyzeye bağalttınız benı haa :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmaçolugundan bırakması lazım ve sende biraz daha az duygusal hareket et. mesela senin hatan duygusallığı hiç takmayan bir maço ile evlenmendi. senin dilinden anlamaz. pragmatik düşünür ve tercihlerinde egosunu kullanır. yani seni gözardı etmez. geçinmek için ikinizden biri susması gerekiyor. diğeri de konuşacak. ama karşısındakini unutmamayacak.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılya aslında kardeşinin gelip de sizde kaması çok saçma çünkü siz daha yenisiniz bu dönem birbirinize alışma dönemi.. peki kardeşi diğer odadayken eşinle birbirinize yaklaşma duumunuz nedir? Bir süre alttan alman gerekiyor evlliliğinin diri kalması için...
05 Yorumla- +1 yıl
genelde aksamları 9bucuk gıbı odamıza gecıyoruz ve bıraz basbasa sohbet etmeye calısıyoruz bazende baska bısı tabıı ama ben yınede kendı salonumda ne bıleyım mutfagımda rahat olmak ıstıyorum halıyle bıde soyle bı durum var kardesı oldugu ıcın evde yemeklerı falanda o yapmaya basladı bız gec geldıgımız ıcın o yuzden bazen basıma kalkıyo dıyo yemek bıle yapmıyosun dıye ben bunları soyleyınce yanlıs anlıyosun falan dıyo ama bılmıyorum ben onunla basbasa vakıt gecırmekten hoslanıyorum ama kardesı olunca tabıkı mutlu olamıyorum ya kardesını sevmıyorum degıl cok sevıyorum kardesını canım gbı ama yenı evlıyız sonucta zaten bı kac ay sonra askerede gıdıcek daha doyamadan askere gıtmıs olucak kafam cok karısık nasıl hareket etmem lazım bılmıyorum
Cevap sahibi+1 yılZaten askere de gidicekmiş. Alttan al kardeşim yoksa evliliğini zora sokarsın.. kardeşi bunun farkında değil mi? kaç yaşında?
- +1 yıl
18 yasında yenı unıversıteye basladı
- +1 yıl
evinin işiide göruomus daha napsın canım . bence kardesınden rahatsız olmamalısın
- +1 yıl
Yook rahatsız değilim zaten onu kendi kardeşim gibi görüyorum ama işte bazen eşim benim üstüme çok geliyo onunla ilgili
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kavga hangi duruma göre başlıyor sorması sakıncası yoksa?
benim bildime göre 3 ay evlilikte kavga edilmesi çok erken.
Enişte de bıraz macoluk varsa sorun onda sende değil yani kavgayı başlatan kesin o derim.10 Yorumlaaynı evin içine girince iş değişiyor. şimdi sizinki evliliğe alışma dönemi. sıkın biraz dişinizi otururur zamanla...
40 Yorumla
+1 yılEvlilikte ilk 1 sene çok önemli zor geçer derler. Sabır et ve çok fazla soru sorma. Ne ilgisiz davran nede boğ. Erkekler ikisindende hoşlanmazlar çünki.. tam ayarında yap ne yapacaksan ama herşeyin başı sabır
02 Yorumla- +1 yıl
ılk sene cicim ayıdır nasıl cok zor geçer derler?
- +1 yıl
Psikolojik olarak zor geçtiği gerçek. Erkekler bir anda giremezler düzene. Cicim ayı terimini de bulanlar emin ol bayanlardır cicim demelerinden belli değil mi :)
+1 yılne diye aldın bu herifi yakışıklılıgınamı vuruldun kişiligini neden araştırmadın kesin yatakta sana diher kadınlara yaptıgından yapıyordur bence öpüp koklamak yok sanırım
04 Yorumla- +1 yıl
özele gırmeyelım bence bız 2 sene beraberdık zaten ogrencıyken bos vaktı oldugu ıcın cok guzel suprızler yapardı ama evlendıkten sonra suprızde yok bıde kardesıde gelınce sanırım stres oldu ama ılk cıktıgı ve cıktıgıyla evlendıgı kısıyım ben
- +1 yıl
işte evlenmeden önce senden alacagını almış zevkine varmış senin evlenincede sıkılmış ama tanışıp en kısa zamanda evlenseydin böyle olmazdı senin basit bir kadın oldugunu çok çabuk ayarlandıgını falan düşünüyor sanırım ilgisizligi devam ederse boşanmaya gider ben derimki en kısa zamanda çocuk yap
- +1 yıl
ammma saçmalamışsın antix
- +1 yıl
evet bazen hayatta dogru olan şeyler bazı insanlara saçma gelebiliyor bence öyledir ya da en azından ben anladım kendimi eşinin yerine koydum bir erkek olarak neden dedim aklıma bu fikirler geldi
evlilikte biri mutlaka alttan almalı. Bir de evliliğin ilk zamanlarında olur böyle. zamanla rayına oturur.
15 Yorumla- +1 yıl
ıkımızde alttan aldıgımız zamanlar elbette oluyo tabı farklı zamanlarda ama ben bazen soguyorum yanı kızlık aılemdede eskıden boyle cok kavgalar yasanmıstı o yuzden cok dıkkat ederek evlendım yanı oda bu sorunumu bılıyodu ama dedıgım gıbı kızkardesı bı aydır bızde kalıyo ıkımızde calısıyoruz falan gelınce ben bıraz yorgun oluyorum erken yatıyorum cunku daha yenı basladım calısmaya bıde evlılık olunca bıde ıstanbulda yanı cok zor oluyo burada tanıdıgım bı kız arkadasım bıle yok hanı dertlesebılcegım cunku yurtdısından yenı geldım 4 senedır yurtdısındaydım okul nedenıyle oyle bıraz bunaldım sanırım
- +1 yıl
Nasıl dinlendiricem ruhumu
- +1 yıl
Zaten tartışma olduğunda eger ben konuşuyosam o susar ona bişi derim konuşmaz cevap vermez o aslında benim yapmak isteyip yapamadıgım şeyi yapıyo zaten
kavga sebepleriniz neler ki? birbirinizi seviyosanız karşılıklı anlayışlı davranmalısınız yeri gelince sen yeri gelince o alttan almalı
10 Yorumla
+1 yılIlk bir sene evlilik rayina oturmuyor hemen. Alttan almayi dene
00 YorumlaSakin olun ve herşeyin daha başındasınız az bekleyin biraz zorlanacaksınız ama sonradan birbirinize çok kenetleneceksiniz... Yani uzun lafın kısası sabır...
00 Yorumlailişkide evlilik de tabiki kavgalar olcak bir kişinin alttan alması lazım yoksa yürümez daha bide yeni zaten bir insan 7 sinde neyse 70 inde de odur yol yakın dön madem
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılyeni 3 aylık evlisliniz ve kavga ediyorsunuz. niye evlendinizki. tam keyif alacağınız amanı gereksiz ve boş şeyleri yüzünden kavga ediyorsunuz. genelde kavgaların yüzde doksanı öyle oluyor ondan direk öyle söyledim.
00 Yorumla Çıkarak mi evlendiniz kac yıl çıktınız bana bunu şöyle sana açıklamasını yapım
03 Yorumla- +1 yıl
2yıl cıktık 3 aydır evliyiz
- +1 yıl
Ama 2yılın uzun bir süresi ben yurtdışındaydım
Bnce alisirsinz. daha yeni evli siniz. Birbirinizi dinlemenz en iyu yol :) umarım musmutlu olrsunz :)
10 YorumlaUzlaşma yoluna git evliliklerin ilk 10 yılı sıkıntılidir kadin erkeği egitir olgunlastirir
02 Yorumla- +1 yıl
ılk on yılı skıntılıysa gerıye ne kalıo:D
+1 yılMaçoyu yatakta bulutların üzerine çıkardın mı süs köpeğinden farksız olur. Hatta çoğu erkek öyle.
11 Yorumla- +1 yıl
Senin meslege bayildim hatun ;-)
Oturup sakin konuşmayı deneyin. Fevri çıkışlardan kaçının.
00 Yorumlaseks yapın sex. daha evleneli 3 ay olmuş her odada yapın. kavga etmeye mi evlendiniz?
00 Yorumlakavga nenedi nedir, mutlu olmak için biraz hoş görü sabır ve alttan alın her seyi sorun yapmayın
10 Yorumlane kadar süre ilişki yaşadınız ve sonrasında evlendiniz merak ettim.
07 Yorumla- +1 yıl
2yıldır flört ettik 3aydır evliyiz
- +1 yıl
Sayılır bide bir aydır kardeşi bizimle
- +1 yıl
Olabilir
- +1 yıl
Çok ama çok seviyorum
sana yeterince deger vermıyor sahıplenmıyor :( ve evlılık kavramını tam anlayamamıs.
04 Yorumla- +1 yıl
ya aslında ustune dusenı yapıyo bazı seylerde mesela ben bıraz rahatsızım astımım ve dusuk sekerım var bıanda bayılabılıyorum o zamanlar cok ugrasıyo benımle bende acaba dıyorum bu hastalıgımla ılgılı bısı mı
- +1 yıl
bu yuzden kendımı bıraz suclu hıssedıyorum bazen bana bakmak zorunda degıl dıyorum
Tebrik edicem mutlu değilsin ama yinede tabrikler nacak eşinin buhali sonramı değişti eskiden biliyormuydun
00 Yorumla
+1 yılhiç evlenmedim nasıl bişey bilmiyorum ama zamana bırak ilk zamanlar olur böyle şeyler düzeninizi oturtana kadar
00 Yorumlabirbirinizi alttan almasını bilin evlilere evliliği öğretecek halim yok ama fikrim bu
00 Yorumla
+1 yıloturup sakin sakin konuşun anlatın sorunları birbirinize buda çare etmiyorsa piskolojik destek alın mutlaka
01 Yorumla- +1 yıl
genelde oturup konusulmuyor
ilk zamanlar böyledeir.. iki farklı kişinin bir olması olay bir süreç değil..
00 YorumlaYa çok sevmiyorsan koy gitsin ya. Bununla mı uğraşacaksın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. Adam Dövülür Hertürlü Yolla bna bzm uşaklar dövsün belkı alkllanr ozamn
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAlttan al biraz sonuçta yeni evlisiniz ve o senin kocan bide Maço diyorsun istediğin kadar duygusal ol o anlamaz senin kırıldığını flan
00 Yorumla
+1 yılYa siz flort donemi ysamadnz mi?
16 Yorumla- +1 yıl
Yanii ole gorunuyo en azndan maco oldgnu ve kendisinnde ck kirilgan oldgunu bildgi icn karari tekrar gozden gecirirdi ;)
- +1 yıl
2 yıl cıkşımlar @hatayli-a
- +1 yıl
çıkmışlar
- +1 yıl
buna ragmen anlaşıp anlaşamıcaklaarını anlamamıslar gerçekten derler ya bir adamla aynı ewde yaşamadıgn surece onu tanıyamazsn die yda yolculuk ypacaksn ;)
+1 yılyol yakın iken vazgeçin ve ayrılın
00 Yorumlakavga nedenleriniz nedirözel değilse
02 Yorumla- +1 yıl
oncelıkle buraya cevap yazan herkese tesekkur ederım ya kavga sebebımız genelde dısarı cıkarken oluyo yanı kardesıde bızımle kalıyo bı aydır okul okıcak cunku yanı hep onunla bıyerlere gıder olduk ne bılıım mesela bıraz uzakta oturuyoruz bu yuzden bana dıyo sende kardesımle otobuste gıt faaln dıyo hadı tamam ona eyvallah ama mesela gezerken falan kardesıyle onden gıdıyo benı takan yok bunları dıyınce de sen kardesımı kıskanıyormusun dıyo bana
evlendikten sonra mı böyle oldu?
00 YorumlaPsikolojik destek alin derim
00 Yorumla
+1 yılHepsi gecer - ibrahim tatlises
00 Yorumla
+1 yılSağlam bir hocaya git muhabbet duası okut düzelir
00 Yorumla
+1 yılDövüş Sanatları Eğitimi Al
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIliskiye sokmaya calis duzelir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsevişin
00 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Merhaba arkadaşlar yeni evliyim eşimle hergün kavga ediyoruz daha 3 ay oldu evleneli ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar