Toksik ilişkiler neden unutulmuyor? Psikolojik olarak bi açıklaması var mı?

19 yaşımda toksik ilişki yaşadım kendimce ona karşı güzel duygular hissediyordum ama karşımdaki asla güvenilmez bir insandı şerefsiz bile az kalır yanında ama bir daha ona hissettiğimi başkasında hissedemedim neden?
Toksik ilişkiler neden unutulmuyor? Psikolojik olarak bi açıklaması var mı?
Cevapla