Bu yaştan sonra insan seçici olur. Armudun sapı üzümün çöpü misali. Bir de bu yaştan sonra kişilik ve karakter oturur ve insan biraz daha sükuneti arar. O yüzden rahatlık, konfor alanın vaz geçmek istemez.
Bir de güven ve sadâkat. Kimsenin masum olduğuna, temiz bir geçmişi olduğuna inanan olmaz.
Asıl sıkıntıda insanın yaşı ilerledikçe yalnız kalmasıdır. Sevdikleri bir bir giderken o yalnız kalacaktır. İnsan gençliğini, ömrünü heba ettiğini, yalnız zaman geçirdiğini hatasını sonra anlayacaktır. Bunu herkes yaşayacak.
Yioo.. şöyle bir şey var; hayatımı istediğim gibi yaşayabiliyorsam, neden birini alayım ki hayatıma? Düzenimi bozsun diye mi? Şöyle hadise gibi 36 falan iyidir 😂
En İyi Cevaplar