Okur musunuz sizce bu yaşadığım şey aldatılmak mi?

Sevgilimle bir bucuk ay ayrı kaldık (eski sevgilimle bir mahkeme yüzünden konuşmak zorunda kalmıştım aldattigimi düşünmüştü) neyse bizim ayrı olduğumuz sırada bana ofkesiyle bir kızla tanışmış flortlesmis biz barisinca kızla sohbeti kesmiş biz yeniden takiplesince kız sürekli bu kız için mi bitirdin diyormuş biz sevgilimle başka bir sebeple yine ayrıldık ve kızın biri sürekli hikayelerimi açıyordu sonunda da mesaj attı her şeyi anlattı biz bir ay konuştuk dedi ben de hazmedemedim aldatılmış saydım kendimi çünkü biz barıştıktan bir kaç gün sonra tamamen kesmiş sohbeti agirima gitti ve sevgilime uzun bir mesaj atıp eski sevgilimin adını vererek onun tırnağı olamazmissin dedim canını yakmak için ve bu mesaj bizim sonumuz oldu sonrasında konuştuk bana her şeyi anlattı ama o cümleden sonra bizi bitirdin dedi dün de hesabına baktım o kız sevgilimi yeniden takibe almıştı bir saate yakın takipte kaldı ama sevgilim geri takip yapmayınca geri çıktı ya da belki sevgilim çıkardı onu bilmiyorum sizce ben suçlu muyum belki de kız gerçekten takıntılı biriydi
Okur musunuz sizce bu yaşadığım şey aldatılmak mi?
Cevapla