Selamlar KS halkı!
Sosyal olarak çok pasifim. Sanal olarak da öyle ama vaktimin çoğunu pc başında veya telefonda geçiriyorum. Ve bir çok nedenden dolayı asla sanal ilişki kurmayacağıma kendimi şartlandırmıştım. Ama şu günlerde bu kuralı biraz esnetsem mi diye düşünüyorum. Çünkü belki bana iyi gelecek birini sırf bu takıntım yüzünden reddediyorum ve asla iletişim kurmuyorum. Siz sanal olarak arkadaş veya flört ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
Sosyal olarak çok pasifim. Sanal olarak da öyle ama vaktimin çoğunu pc başında veya telefonda geçiriyorum. Ve bir çok nedenden dolayı asla sanal ilişki kurmayacağıma kendimi şartlandırmıştım. Ama şu günlerde bu kuralı biraz esnetsem mi diye düşünüyorum. Çünkü belki bana iyi gelecek birini sırf bu takıntım yüzünden reddediyorum ve asla iletişim kurmuyorum. Siz sanal olarak arkadaş veya flört ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer