İlk ilişkinin sanal olması konusunda ne düşünüyorsunuz?

Selamlar KS halkı!
Sosyal olarak çok pasifim. Sanal olarak da öyle ama vaktimin çoğunu pc başında veya telefonda geçiriyorum. Ve bir çok nedenden dolayı asla sanal ilişki kurmayacağıma kendimi şartlandırmıştım. Ama şu günlerde bu kuralı biraz esnetsem mi diye düşünüyorum. Çünkü belki bana iyi gelecek birini sırf bu takıntım yüzünden reddediyorum ve asla iletişim kurmuyorum. Siz sanal olarak arkadaş veya flört ilişkisine nasıl bakıyorsunuz?
İlk ilişkinin sanal olması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla