Nişanlım; annemin ve kardeşinin yanında bana "seni bırakır giderim" dedi. Çok sinirliyim ne yapmalıyım?

Nişanlım ve kardeşi dün bize yemeğe geldiler, annem davet etmişti. Kınadan konu açıldı nişanlım nişanda olduğu gibi kınada da kalkıp oynamayacaksın ( bizde kına kız erkek karışık ) yoksa kınayı tek başına yakarsın seni bırakır giderim dedi. Kardeşi hafız. Hafızcığım sen anlatsana bi dedi. Benim ve annemin müslümanlığını kimse sorgulayamaz ne yanlış ne doğru bizde biliyoruz. Onu geçtim nişanlım annemin yanında bana nasıl kızarak sert bir şekilde seni bırakır giderim dedi sinirden başım ağrıyor. Sevgimizi annemin ve kardeşinin gözünde basit konuma düşürdün dedim. Beni küçük düşürdün dedim aramızdaki şeyler aramızda konuşulur dedim. Kına herkesi ilgilendiriyor dedi bende konu kına değil bana konuşma uslubun dedim. Hakettin diyor ve ben sinirden ağlamaktan başka bir şey yapamıyorum. Annem yabancı değil yine ama kardeşinin yanında bana bu şekilde konuşması zoruma gitti kaldıramıyorum. Annem de sinirlendi ama aranızı ben bozmayım bu nasıl konuşuyor dedi.
Nişanlım; annemin ve kardeşinin yanında bana "seni bırakır giderim" dedi. Çok sinirliyim ne yapmalıyım?
Cevapla