Eski eşim şu sözü yazmış ne anlamına geliyor çözemedim sizce?
" Anına güvenme hak yerine tecelli eder sabırla izle " diye yazmış ne anlamına geliyor ki?
Kendisi boşanmak istedi avrupadaydi mis gibi işi de maaşı da vardı fransada kendisi gitti ayrılmak istedi 3 yıl sabır ettim dönmedi bosandik 5 yıl geçti tekrar bir evlilik yaptım hala benim aleyimde ilgili sözler yazıyor neden bilmiyorum eski eşimle çocuğumuz olmadı ama aile problemlerinin falan çoğaldı ayrıldık sizce hala benimle ilgili sözler neden yazar
" Anına güvenme hak yerine tecelli eder sabırla izle " diye yazmış ne anlamına geliyor ki?
Kendisi boşanmak istedi avrupadaydi mis gibi işi de maaşı da vardı fransada kendisi gitti ayrılmak istedi 3 yıl sabır ettim dönmedi bosandik 5 yıl geçti tekrar bir evlilik yaptım hala benim aleyimde ilgili sözler yazıyor neden bilmiyorum eski eşimle çocuğumuz olmadı ama aile problemlerinin falan çoğaldı ayrıldık sizce hala benimle ilgili sözler neden yazar
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sanırım mutlusun. Seni takip ediyor bi şekilde anlaşılan. Mutluluğunu istemiyor
. bu şu an ki evliliginizinde bozulacagini düşünüyor.
Bence de hiç öyle düşünmesin canım çünkü hamileyim üstelik
En iyisi alakayı kesmek.
Yani diyor ki şu an mutlu olabilirsin hiçbir sorun olmayabilir hayatında ama öyle bir zaman gelir ki ettiğini bulursun
Kimse ona birsey yapmadı dön diye yalvardım fransaya giriş hakkını kağıtları ölmesin diye dönmedi bir türlü şimdide çekiyor turkiyelerde
Seni seviyor barışmak istiyor onu elde etmen çok kolay
İstemez orada kalsın aman aman kim napsin böyle aptalı yeminle turkiyeden alıp Fransa gibi yere getirdim evlenerek sevdim o beni 5 ay evlilik den sonra yüz üstü bırakıp aramadı sormadı yanliz bıraktı bir başıma
Tam 4 yıldır yapa yanlizdim bekledim dönmedi en sonunda avrupaya giriş hakkını öldürdü manyak şimdide işsizlik zor şartlar altında kendi Diyarbakırında
Sende baya atarlı tripli sinirli egoist birine benziyosun, olgun uysal cilveli olsaydın seni bırakmazdı
orada çok iyi ordada kalsın istesede dönemez zaten bitti artık avrupaya giriş hakkı öldü ve yasak koydurttum böyle adam olmaz olsun
Diyarbakırlıysa hata birazda sende, sen nerelisin peki?
Tabi canım egoist olurum sürekli engelledi WhatsApp Facebook lardan engelledi pes etmedim taaa Diyarbakıra gittim ayağına kadar dön dedim. tkm dedi önce sen para yolla ihtiyacım var dedi toplam 3 bin euro verdim bir kez olsun aramadı sormadı kira araba ev faturaları hepsini tek başıma çözdüm yetmezmiş gibi başka kadın istediğini dedi ve boşanmak istedi hayırdır noldu neden hala benimle ilgili sözler yazıyor? Evli olduğumu bizzat ben dedim ona resimleri attım şimdi kulağı kıpırdamıyor çünkü pişman köpek bunları yapmadan önce düşünseydi
Hata bende öylemi sebepsiz yere giden bir haine ne demeli?
Hem kandırdı oynadı şantaj uyguladı ne ararsan var hatta ve hatta 5 aydır şiddetini gördüğüm halde dön dedim o derece sevdim ailemi ezerek o derece
Ve hala suç kadında acaba bir kadını bu dereceye getirecek kadar napmis olabilir Ah siz erkekler yazık helede turkiyede ki zobor erkekler alışmışsınız tavuk gibi kadın kesmeye ayıp şiddetini dayağını yediğim halde dön dedim
Eksik ol takipe gerek yok uğraşamam böyle kişilerle
Türkiyeyi bu kadar kötüleme neyse sana egonla mutluluklar
Neden kötülemeyim söyler misin? Turizm var ok sorun yok çok güzel yerler var ona da ok sorun yok eskilerin tadı Bi başka köyde veya yaylada ok ona da sorun yok peki ya iş oranı? Nasıl ekonomi ne durumda ona geçtim manevice eşler anlaşamadiginda turkiyede ki kadın cinayetleri durmuyor kız kardeşin var mı bilmiyorum düşünsene kız kardeşin severek evlendi ve eşi onu 5 ay sonra bıraktı kendi memleketine gitti kız kardeşin temiz safca tam 4 yıl beklese ve dönmezse bunun adına ne denir? Onu geçtim 5 kuruş yardımını görmedim turkiyeye kendisi gitti kadın olduğum halde ben erkeklik ettim 3 bin euro ne demek şu an haberin var mı? Turkiyedeki maalesef çoğu ciddi anlamda öyle ha unutmuyorum iyileri de var ama çok nadiren az çok az yetmezmiş gibi başka kadından çocuk istediğini dedi boşanmak istedi şimdide köpek gibi duygu sömürüsü yapıyor acıma duygusu yapıyor yapar tabi kendisi erkek berberi ve 30 TL yi ikiye bölüyor 15 TL dükkan sahibine 15 TL de kendine ve pişman ona sadece 1 euro kalıyor yazık ne kadar dimi sırf fransays gelmek için bana iPhone 8i Al demişti şart koymuştu o dönemlerde bunun adı erkek mi? Adam mı? Şerefsiz mı? Kendi namusuna bunları yapan birine ben insan diyemem ve kusura bakma gerçeği şu ki çoğu öyle
benden beter nasıl olmazsın tribine girmiş
Bencede neye girerse girsin kendi etti çekiyor
Rahatsızdır
Bencede
Pişman olmuştur
şu an evlimisin
Evet
Eski eşinle demi konusuyon
Hayır onunla görüşmeyi kestim durumuna sürekli benden bahsediyor
Kaç expersin sen
5 expersim niyeki