Sevdiğim kız ailesi istemediği için tek etti? Başkasıyla görüşüyor, ne yapmalıyım?

Kızla ikimizde öğretmendik. Ben Kahramanmaraşlı o da Kayserili. İkimiz de memleketimde görev yapıyorduk ve biz tanıştık. Her şey çok güzeldi. Gezdik, tozduk, yedik, içtik. Yakınlaştık. Güvendiğim için ailemle tanıştırdım. Onu seviyordum onun da beni sevdiğini düşünüyordum. Bir gün tektaş bakmaya gidelim dedim. Onu aldım tektaş bakmadan önce kahvaltı yapalım dedik. Kahvaltıda kız hastalandı. Acile götüreyim dedim. İstemedi. Ben de evine bıraktım. Hasta olduğunu duyunca ailesi gelmiş. Kız konuyu annesine açmış. Annesi babasına söylemiş babası sırf aynı memleketten olmadığım için katiyen olmaz ilişkiyi derhal bitirsinler demiş. Bu olaydan sonra kız mesaj attı birkaç gün ara mı versek diye. Şok oldum ama mecbur kabul ettim çünkü seviyordum. Birkaç gün sonra onu buluşmaya davet ettim. Geldi ama o eski sevgilim değildi. Adeta soğuk bir duvar ile karşılaştım. Benimle diyalog fazla kurmadı, çözüm önerisi sunmadı. Tartışmadı bile. Veda etmeye mi geldin dedim. Benim gözlerim doldu ve anlamasın diye lavaboya gidip geleyim dedim. Bu buluşmadan hiçbir çözüm çıkmadı. Arabada ellerini tuttum ve ben bu eli tuttum, bırakmam deyip öptüm. Araçtan indi ve gitti. Birkaç gün sonra yılbaşıydı. Aradı beni. Ailesinin istemediğini söyledi yine. Ben dedim ki beni babanla görüştür veya numarasını ver. Veya bir yol göster. Çözmem yardımcı ol. Ailemi tanımıyorsun, buna cesaretim yok dedi bana. Babasına bitirdik dediğini söyledi ve beni can evimden vurdu. Son bir defa görüşmek istedim, ona bile ben istemiyorum dedi. Benim sevdiğim insan tüm çözüm önerilerime rağmen hiçbir çözüm göstermedi bana. Ve ben bu tatsız muhabbet daha fazla uzamasın diye mutlu yıllar diyerek kapattım telefonu. Ayrıldıktan bir ay kadar sonra duydum ki memleketinden görücü usulü bir başkası ile tanıştırılmış ve tanıma aşamasındayım ve belki de nişankanacak. Verdiğim onca emek, değer, çaba hepsi boşa gitti ve geçen onca güzel zamanı, hatıraları değil de topu topu 3 defa gördüğü bir insanı seçti. Yaşadığım hayal kırıklığı tarif edilemez. Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün beni yarı yolda bıraktığını ve görücü usulü tanıştığı adamla gerdeğe gireceğini, evleneceğini düşünerek iyice nefret ettim ondan.
Sevdiğim kız ailesi istemediği için tek etti? Başkasıyla görüşüyor, ne yapmalıyım?
Cevapla