Arkadaşlarıma kırıldım. Benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Biz çok yakın arkadaş grubuyuz (3 kadın, 1 erkek). Ben dahil dört kişiyiz. Her gün sesli konuşmuyoruz ama mutlaka gruptan yazışırız. Dün başıma çok kötü bir olay geldi. Hayatımın en kötü günlerinden birisiydi. Yardıma ihtiyacım vardı ve gruba yazdım. Erkek olan arkadaşımız polis. Olayla ilgili soru sordum ona ama görüldü attı. Sonra geyik yapsak koşa koşa gelirsin dedim güldüm emoji atıp ona bile görüldü attı. Diğer iki kadın arkadaşım da görüldü attı. Bugün de hiçbir şey olmamış gibi nikah elbisesini paylaştı birisi gruptan. Yine arkadaşımdır diye güzelmiş dedim ama kırıldım. Ben cidden zor durumdaydım ama tınlamadılar bile. Olayın ciddiyetini mi anlamadılar bilmiyorum ama açık açık anlatmıştım halbuki. Gruptan çıkmayacağım şimdilik ama muhatap olmayı da düşünmüyorum artık. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Arkadaşlarıma kırıldım. Benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla