Evrim geçiriyorum ve beni geri istiyor, ne yapsam 13 yılım çöpe gitti halbuki?

Bipolar hastasıyım ve sevdiğim benden yıllarca uzak durdu.. Allah işte çok güzelleştim ve beni geri istiyor tabi ergenlik döneminde cok güzel değildim.. Kafam Arap çorbası oldu.. Neden bipolar olduğumu kimse bilmiyor ama 2009 da onu ilk defa gördükten sonra bipolarım meydana çıktı. .
Evrim geçiriyorum ve beni geri istiyor, ne yapsam 13 yılım çöpe gitti halbuki?
Cevapla