Bunu ben çıktığım için mi yaptı sizce , hayır diyenler neden hayır olduğunu da yazar mı?

Aşık olduğum biri vardı , itiraf etmiştim , nazikçe reddetmişti aylar önce. Doğum gününde hediye almıştım. 00.00 da mesaj bile atmıştım , mahcup olmuştu. Geçen benim doğum günümdü , storyden gördü ama hiçbir şey yazmadı bende bunu yapmaya tenezzül bile etmedi beni nasıl sevecek diyip Cuma günü onu takipten çıktım bugün gece yani profili değişmişti bi söz yazıyordu söz de şu:neden sonra; farkına varıyor insan ayağına takılan bütün taşları, yoluna kendi döşediğinin. Bi 15 dk falan durdu sonra kaldırdı. Sizce niye böyle bir şey yaptı? Sevgilisiyle de 2.5 ay önce ayrıldı kendisi ayrıldı sevgi görmediği için sıkılmış diye ama ben çıkınca mı dank etti onu koymak ve sürekli bakıyor bana?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bunu ben çıktığım için mi yaptı sizce , hayır diyenler neden hayır olduğunu da yazar mı?
Cevapla