Kanka dediği kişiye karşı az da olsa bir şey hisseder mi insan?

Kanka dediği kişiye karşı az da olsa bir şey hisseder mi insan? Yakın arkadaşız samimiyiz , şakalaşıp gülüyoruz , eğleniyoruz , aramız da iyi çok şükür. Sizce oluru var mı. Bir şeyler hisseder mi?
Kanka dediği kişiye karşı az da olsa bir şey hisseder mi insan?
Cevapla