Kendinizi sevdiğiniz kişinin gözleriyle görmeyi öğrendiğinizde ne düşündünüz?

Aşk yansıması
Aşk yansıması
Her zaman bir ilişkide iki tarafta birbirini aynı ölçüde sevmeyeceği için, her zaman bir taraf çok daha fazla yoğun duygular yaşıyor. Tabi bu en başta bile olsa ilerleyen süreçlerde azalan ve tamamen yok olan duygular ile ''ya ben o kadar çok kaptırmışım ki kendimi, aslında bu kız/erkek abarttığım kadar da mühim özellikte, güzellikte değilmiş.'' diyebiliyor. Bazılarında da sevgi her zaman aşık olan taraf ta yine eskisi gibi olmasa da daha fazla oluyor.

Peki bir ilişkide ilerleyen süreçlerde çiftler birbirlerine kesinlikle sormuştur. '' İlk başlarda beni nasıl gördün, hakkımda ne düşündün? Sana olan duygularım şu ölçüdeydi, bu şekildeydi, nasıl baktın bana? Falan gibi..

Peki kendinizi sevdiğiniz kişinin gözleriyle görmeyi öğrendiğinizde ne düşündünüz?
Kendinizi sevdiğiniz kişinin gözleriyle görmeyi öğrendiğinizde ne düşündünüz?
Cevapla