Boşanalı bir yıl oldu çocuğum var. On yıl önce ayrıldığım sevgilimi çok özledim. Çok aşıktık. Acaba yazsam mı kendisine?

İki yıl öncesine kadar daha ben bekarken hal hatır sormak için yazardı. Yurtdışında yaşıyor. Evliliğim görücü usulü oldu ve anlaşmazlık oldu boşandık. Ama onu unutamadım. Belki evli belki değil bilmiyorum. Yazsam doğru olur mu?
Boşanalı bir yıl oldu çocuğum var. On yıl önce ayrıldığım sevgilimi çok özledim. Çok aşıktık. Acaba yazsam mı kendisine?
Cevapla