Arkadaşlar sizce sevgilim narşist mi? bana kurduğu ve hemen her fırsatta tekrar ettiği şeyleri yazcam yardımcı olun lütfen?

Kurduğu cümleler şunlar, beni seviyorsan şunu şunu yaparsın, sence sevgi bu mu diyince zorla olmaz diyince seven insan içten gelerek yapar der. Seven zorlamaz desende üste çıkar. Bi keresinde bana sana benden başka kimse bakmaz dedi bende neden diyince işte öyle diyip gülücük attı. Önemsemedim o dediğini. Sonra kendine bağımlı hale getirmeye çalışıyor diye düşündüm. Baya zaman sonra. Daha sonra bugün her şeyi gibi hissettirip yarin sanki senden vazgececek gibi hissettiriyor. Benim gibisini bulamassin diyo mesela. Durduk yere şakayla karışık. Sonra söylediği şeyler hep aynı icraata geçmiyor. Mesela buluşmayı zorla ayarlatiyosunuz bulusmayinca yakiniyosunuz. Buluştuğu zaman dalga geçer gibi bak bulusmuyo diyosun bir de diyor. Sonra kasiliyor falan. Başta çok ilgili olup sonra gevsemeler. Ne bileyim ikinci bir şans verdim mesela buna her şey güzel olacak dedi adam akıllı ilerleme yok. Söz var icraat yok ama görseniz evlenmek için can atıyor. Bu saydiklarim ve daha aklıma gelmeyen bi çok şey yetişkin 28 yaşında insanlarız. İstediği olmayınca özellikle trip atıp yatar. Uyardiginiz halde aynı şeyi tekrar eder. En ufak bi şey de sitem etsen tetikte olur bilerek mi artık bilmeyerek mi bilmiyorum ama kırıcı olur. Tahammül edemez en ufak şeye. Üstelik ayrılmak isteyince de suçlu ben olurum. Çok çabuk yargılayıp kestirip atıyormusum vs. Kurtulmak istesen kurtulamiyosun ilişki desen böyle bi iyi bi limoni. Zor zamanda yanında olacak sanırsın sözlerde, zor zamanda bile tersler yeter artık vs gibi. Ordada kırar. Dinler ama sanki içten değil meraktan. Sonucunda bi katkı göremezsin iki üç kelime hariç. Var mı hayatında böyle insan olan ve ne yaptınız. Yola gelir mi , ayrıldık bunla tam hayatın yoluna girer içine etmeye gelir geri. Ve takıntılı biriside üstelik. Belli etmez ama sizi takıntılı olarak gösterir. Yani narsiste çok uyuyor bunlar. Siz ne düşünüyorsunuz bildiklerinizi yaşadıklarınızı dökülün.. önerileriniz fikirlerinizi istiyorum detaylı olarak. Kısa cevaplar vermeyin.. özellikle belirtiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık bunla derken ayrıldığın zaman tekrar hayatın içine etmeye gelir. Şu an ilişki devam ediyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bunların bir de gizli olanları varmış. Bunlarla ilgili bildiklerinizi nasıl kurtuldugunuzu sayın bana
Arkadaşlar sizce sevgilim narşist mi? bana kurduğu ve hemen her fırsatta tekrar ettiği şeyleri yazcam yardımcı olun lütfen?
Cevapla