Yanlışlıkla aradım seni dedi. 12 saniye mi ne sürmüş ama ki bence pek öyle durmuyor. Cidden amacı ne merak ettim sadece. Gerçekten de yanlışlıkla olabilir mi ya da. Olabilir derdim evet ama 12 saniye çaldırmak bence kısa değil o kadar
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yok mu lütfennnn
Eski Sevgilinin Yanlışlıkla Araması Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Bencede nett öyle. Bak böyle şeylere takılmam aslında ama uzun çaldı gibi ama çok uzun da değil. Takıntılı gibi görünce ama bence bu düşünülmüş bir şey 12 saniye çok. Yanlışlıkla olsa en fazla taş çatlasın 5 saniye sürer
Yaa silmekte bir şey yok engellemek için dedim çocukça diye. Arkadaş olarak ayrılmadık ama hayır. Yani bilmiyorum işte ama bence nett bilerek aradı ama geri arayınca yüzüme kapadı yanlış aradım diye
Tamam ama bak olur onu anlıyorum da 12 saniye de bence sürmez yanlışlıkla. Bence bu bir şeyler deniyor diye düşünüyorum. Öküz konusuna yorum yapmıyorum 😂
Sence gün boyunca telefonu açmamış gibi mi duruyorum kdkdkdkdkd. Şu anda nereden giriyorum acaba zaten siteye neyse. Gördüm işte Allah Allah. Kısa da değil bence 12 saniye nett ben eski sevgilimi biliyorum o yine bir hınzırlıklar düşünüyor
Ohooo ciğerini bilirim onun ne fenadır varya. Neyse gıybetini yapmayak doğru olmaz kdkdldld. Yani bilmiyorum elbette belkide ama sanmıyorum. Sadece ne düşünüyor veya aklında ne var merak ettim ister istemez
Bencede nett bilerek çünkü yanlış olsa 5 saniye sürer en fazla. Ben geri aradım ona yetişemedim bak ama yanlış aradım dedi hanımefendi yüzüme kapattı bak bak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
inanmam hem numaramın onda işi ne ben niye engellememişim niye burada soru açıyosun bu konuda boşşşş
Neden boşmuş? Saçmalıyorsun gerçekten de neyse.
Yanlışlıkla değildir..
Bencede nett öyle. Bak böyle şeylere takılmam aslında ama uzun çaldı gibi ama çok uzun da değil. Takıntılı gibi görünce ama bence bu düşünülmüş bir şey 12 saniye çok. Yanlışlıkla olsa en fazla taş çatlasın 5 saniye sürer
Senin reaksiyonunu ölçmek için aramıştır..
E yüzüme kapattı arayıp 😂. Yanlışlıkla dedi ve kapattı. Bu ne oluyor işte ki acaba
Numaram niye ekli hala diye sor
Yok en sol silmeyeceğim demişti. Engellemek gibi falan huyları da yok zaten kendisinin. Aslında benim de yok çünkü çocukça geliyor ama öyle işte
İşin olmayacak kişinin numarasını silersin nesi çocukça tabi arkadaş olarak falan ayrıldıysanız o ayrı
Yaa silmekte bir şey yok engellemek için dedim çocukça diye. Arkadaş olarak ayrılmadık ama hayır. Yani bilmiyorum işte ama bence nett bilerek aradı ama geri arayınca yüzüme kapadı yanlış aradım diye
Yani yanlışlıkla birini aricam diye seni arayıp fark etmemiş olabilir takılma ama yüzüne kapattıysa da öküzmüş engelle bence
Tamam ama bak olur onu anlıyorum da 12 saniye de bence sürmez yanlışlıkla. Bence bu bir şeyler deniyor diye düşünüyorum. Öküz konusuna yorum yapmıyorum 😂
Shsisuxhkxkx ne 12 saniyeymiş arkadaş saydın mıı
E yazıyor ya bu. Arama detaylarında ohoo. Yorum yok sana ldldşdşdşd
Telefonu açtın mı açınca yazıyo ya onu biliyorum o kadar cahil değilim sgshsydubd
Sence gün boyunca telefonu açmamış gibi mi duruyorum kdkdkdkdkd. Şu anda nereden giriyorum acaba zaten siteye neyse. Gördüm işte Allah Allah. Kısa da değil bence 12 saniye nett ben eski sevgilimi biliyorum o yine bir hınzırlıklar düşünüyor
Shushsudnx en iyi sen tanırsın tabi ama ben yanlışlıkla aramıştır diye düşünürdüm
Ohooo ciğerini bilirim onun ne fenadır varya. Neyse gıybetini yapmayak doğru olmaz kdkdldld. Yani bilmiyorum elbette belkide ama sanmıyorum. Sadece ne düşünüyor veya aklında ne var merak ettim ister istemez
Hayır bilerek aramıştır sen ara die
Bencede nett bilerek çünkü yanlış olsa 5 saniye sürer en fazla. Ben geri aradım ona yetişemedim bak ama yanlış aradım dedi hanımefendi yüzüme kapattı bak bak
Sen hiç tepki verme
Hmm peki yeniden ararsa bir şey yaparsa falan napayım sence? Ben şu an o ne düşünüyor hiçç fikrim yok
O seni bilerek aramıştır kendini hatırlatmak için eğer bu sefer aynısını yapsa hiç tepki verme en sonda nedem cevap vermiyorsun die yazacaktır
Hmm anladım. Teşekkür ederim iyi fikirmiş.