Yardım edenlere tesekkurler şimdiden.
Erkek arkadaşım artık eskisi gibi aşkım canım demiyor. Aşırı soğuk konuşuyor. Yazmıyor bile. Ben yazarsam böyle soğuk yazıyor. Evine gidicem biraz iliskimizi toparlamak için fakat 2 hafta sonra gidebilirim ancak. Şu an neler yapabilirim? Kendi haline mi bıraksam?
Erkek arkadaşım artık eskisi gibi aşkım canım demiyor. Aşırı soğuk konuşuyor. Yazmıyor bile. Ben yazarsam böyle soğuk yazıyor. Evine gidicem biraz iliskimizi toparlamak için fakat 2 hafta sonra gidebilirim ancak. Şu an neler yapabilirim? Kendi haline mi bıraksam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bırak git boş ver bende boyleydi kurtuldum sonra ogrendimki baskasindaymis akli yarabandi olmusum
Yaa gerçekten mii çok üzüldüm ya. Muhtemelen ben de böyleyim umarım oynamıyordur benimle
bosverdim gitti simdi kafam rahat seçenek bol 😄
Gecmis olsun ya. Seçenek bol ama kötü bi durum gercekten
kapıda kuyruk var😄
Bence kendi haline bırak eğer düzelirse devam edersin düzelmezse bişiler var demektir
Teşekkür ederim. Biraz bırakayım haklısın
Fazla değil en fazla 5 gün bırak ama
Ya başkası vardır ya da ilişkiden sogumuş olabilir kısacası senden ayrılabilir
İnşallah başkası yoktur :(( uzun bir ilişkimiz vardı. Ben de ayrılmasından korkuyorum bu 2 hafta benim için önemli yanına gitsem düzelebilir büyük ihtimal
Bence yanına gitme sakın sen yanına gidersen daha cok üstüne gidiceksin üstüne düsme sende geri cek kendini bekle aramasını seni bırak o senin üstüne düssün öyle yaparsan seni cepte görür bir erkege onu kaybetmekten korktugunu hissettirirsen seni hiç umursamaz bile beni dinle geri cek kendini sende o nasıl davranıyorsa sende öyle davran
Haklısın, biraz geri çekeceğim kendimi zaten yakında anlaşılır. Teşekkür ederim 💟
Ara verin.
Ara versek bir daha düzelemeyiz ya
Evine neden gideceksin?
Bu ilişkiyi toparlamam lazım çünkü
Nasıl yapacaksın iste
Rahat rahat konuşurum, öper sarılırım. Uzak kaldık biraz.
Bence dışarda adam. akilli konuşun eve gittin ileri gittiniz sonra aynen böyle olmaya devam etti ne yapcan
Dışarıda rahat konusamayiz ya sanki ev daha rahat kimse yok ya. İleri gitsek eğer başka birisi yoksa düzelecektir böyle düşünüyorum. Bunu da konuşup anlayabilirim
Bence zarar gorebilirsin diye düşünüyorum
Ne gibi bir zarar
Yakınlaşma daha ileriye gitti.. ya da derse sana başkası var ne olacak o yüzden dışarda bir yerde bulus
Önce konusucaz zaten adam akıllı sorup ogrenicem eğer varsa biri çeker giderim yakınlaşma olmadan
İşte yakın olunca elinde olmuyor bazı seylr
Neden ama
Daha önce gittin mi
Gitmedim
İşte gidince bazen bir anlık şeyle insan yanlış şeyler yapabiliyor
Olsun bir sorun olmadığını anlarsam eğerr yakınlaşma olucak bu normal değil mi sevgilim sonuçta
Bence değil yani şüpheleniyon sonuçta birseylerden
Şüpheleniyorum ama anlayacağım önce
Dediğim gibi dışarda bir yer olsun
Ama nasıl rahat olucaz ki aniden yükselebilirim bir sey olabilir
İşte dengeyi dışarda her türlü sağlarsınız
Tamam dışarıda bulusalim o zaman. İnşallah bi sıkıntı olmaz
Çıkmaz en iyisi bu emin ol
Umarım öyle olur 🥺🥺
Olursa olur olmazsa kendi bilir o kaybeder
Kesinlikle :)
👍 😂
Bruhhh