Birbirine tahammül edememeye başlayınca ilişki biter bir daha toplayamazsın eskisi gibi olmaz artık anlaşamazsınız ve her zaman kavga edersiniz bir süre sonra anlarsınız ki tek çare ayrılık
Aslında bir çoğumuzun cevabı belki de aynıdır.. İletişimin kalitesi ilişkide çok önemli. Eğer kalitesiz bir iletişim varsa ilişki de ne yazık ki kalitesizleşiyor. Kaliteli bir iletişim varsa paylaşmaktan, konuşmaktan kaçmazsınız. Kaliteli bir iletişimi anlayış ve saygıyla desteklerseniz zaten süper bir ilişkiniz olur. :)
Geç cevap almak kilit noktamdir. İşi vardır çalışıyordur 2 gün bile beklerim ama keyfi olarak dönülen geç cevap benim için arkadaşlığı , ilişkiyi dostluğu bitirir
Bir insan kendisi gibi davrandığı Zaman hata yapacağını hiç sanmıyorum. Bir şeyler oluyorsa bu hata değildir kendisi gibi olduğu içindir.. O, yüzden o detaylar Kişinin davranışlarında gizlidir...
Uzak yakın ilişki de olsa, ben ne yapacağımı söylüyorum. Haberi olsun. Başıma bir iş gelir, birşeyler olur. Bir de Gidip gitmeyeceğime çok kritik yerlerde izin alırım. Benimde haberim olması lazım. Söylemediğin de yalan söylemiş oluyor. Soğuyorum