Gerçekten diye bir şey olarak ayrı bir Çin malı var mı yoksa hepsi Batı markalarının ucuz işçilik oyunu mu?

Yurt disinda yasiyorum burada hic. fabrika yok. " Hepsi ama. Pepsi Cinde. uretim yapiyorlar cunku iscilik cok. ucuz. Cinde. Mesela Philips eger. Kendi ulkelerinde uretseler 100. Euro. Cinde uretiyorlar. 10 euroya satiyorlar ve urunlerinde. " made in China". yazdigi icin herkes cin mali saniyor. Bunu. milyonlarca bati ulkelerinin. Fabrikalari yapiyor. ama. tumune Cinde yapildi yaziliyor.

Yasadigim Ulkede Sadece bir kac tane fabrika var onlarda sadece. buyuk araclar ucaklar uretiyorlar ve onlarda da calismak icin? dogma buyume vatandas olmasi gerekiyor? Gocmen kokenlileri ise ulkede zaten az. Olan. Fabrikalara almiyorlar. " Gocmen kokenliler hizmet islerinde calisabiliyorlar

Güncellemeler
4 ay
Baslik degistirilmis? " tum Cin mali yazan urunler. Gercekten. Cin mali mi?" Olacakti ama degismis? veya degistirilmis
Gerçekten diye bir şey olarak ayrı bir Çin malı var mı yoksa hepsi Batı markalarının ucuz işçilik oyunu mu?
Cevapla