Teşekkürler resmi, teşekkür ederim samimi ve aksini idda edenler.
Teşekkürler ve teşekkür ederim? Siz nasıl düşünüyorsunuz?
Teşekkürler resmi, teşekkür ederim samimi ve aksini idda edenler.
Issikk sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
ben teşekkür ederim lafzını kullanırım.. teşekkürler daha bir basit ve sade geliyor .. selamın aleyküm demekle selamlar demek gibi bir nevi.. kısaltılmış ve sadeleştirilmiş.. ben pek kullanmam. teşekkür ederim derim üşenmem. .
Samimi gördüklerime "Teşekkür Ediyorum" yazarım.
Resmi olanlara " Teşekkürler"
Az samimi olanlara da "Teşekkür ederim (iz)"
İkiside kullanılan yere göre resmi ve samimi hitap şekli.. Yalnız teşekkürler daha candan ifade tarzı..
İkisinin amacı niyeti aynı aradaki fark kişinin telafus şekli sadece.
Bildiğim kadarıyla teşekkürler daha resmi teşekkür ederim daha samimi tabi yanlış da olabilir
Teşekkür ederimm daha samimi geliyor , teşekkürler çok soğuk geliyor 🥶
Resmi olan teşekkürler
Resmi olmayan sıcak olan teşekkür ederim
Ne demek. Ben teşekkür ederim.
Teşekkür ederim daha samimi geliyor bana.
Teşekkür ederim daha güzel
Teşekkürler resmi, teşekkür ederim kişisel.
eyw knk yazarım yeterli olur.
Teşekkürler samimi teşekkür ederim resmi
Ben direk sağ ol ya eyvallah derim
teşekkürler teşekkürler teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?