Sevgilim çok fazla ilgili. Bunaldım. Ne yapabilirim?

Mesajlaşırken bol emojiler, kelimeleri uzatmalar, sevgi sözcüklerine boğmalar... Yan yanayken de keza sürekli bir aşırı kibarlık (kibarlik boyutunun çok üstü) aman sen kahve alma, ben alayım. Aman sen poşet taşıma, ben taşıyayim. Senin icin ders notlarını ben çıkarayım. Daha neler neler... Çok bunaldım artık bu tavırlarından. Ne kadar sert tavır yapsam da olmuyor. Aşırı duygusal ve aşırı ilgili. Napcam ben ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Yargılamadan önce yorumlara yazdığım açıklamaları okuyun. Çocuk resmen belalım oldu diyorum. Ayrılsam da kurtulamıyorum. Bana gelince kedi yavrusu fakat benim dışımda herkese Polat Alemdar. Yahu çocuk sırf bana biri baktı diye kafa göz dalıyor. Ayagimdaki bağcık çözülse sakin eğilme ben bağlarım diyor. Kulağıma kulaklık taksam, ne dinliyorsun ben de dinleyim diyor. Daha ne sayayım offf
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi bu sitede bu soruyu sordugumu gorse gelir buraya da kaydolur hemen, kim ne cevabı atıyor ne yapıyor niye o soruyu sordum vs öyle darlar ki. İti an çomağı hazırla. Yine arıyor telefondan 😵😭
Sevgilim çok fazla ilgili. Bunaldım. Ne yapabilirim?
Cevapla