Hayatımda hiçbir kadından “seni seviyorum” cümlesini duymadım. Bu bir eksiklik mi?

23 yaşıma geldim ama hiçbir kadınla doğru düzgün bir ilişki yaşayamadım. Bu benim hatam mı, çevreden mi kaynaklı nedir çözemiyorum.
Hayatımda hiçbir kadından “seni seviyorum” cümlesini duymadım. Bu bir eksiklik mi?
Cevapla