Sürekli çok tatlısın diyo, bu hoşlantı belirtisi mi?

Sürekli çok tatlısın diyo, bu hoşlantı belirtisi mi?
bundan önceki sohbetler de ful kedi misin falan kedi gifleri öyle şeyler, niye güzelsin değil de sürekli tatlısın diyo olabilir, ve hoşlanan biri yiycemm mi yazar kemxpsmgxsk
Sürekli çok tatlısın diyo, bu hoşlantı belirtisi mi?
Cevapla