Sizce hesabı hep erkeğe kirleten kız daha mı iyi yapıyor?

Kızlar ben mesela eşitlikçi biriyim ama bu erkekleri daha yüzsüz ve tembel yapıyor bazen gibi hissediyorum. Mesela çoğu erkekten dinlediğim şey bi kızla ilk çıkmaya başladıklarında hep kıza para harcıyor ve her şeyi ödüyorlar. Hatta bu bittiği an kızla Alman hesabı olduğu an kız bunları terk ediyormuş. Ben de tamtersi zaten ucuz şeyler ödüyorlar ben ona rağmen hep o ödüyor olmasın diye arada ben de ona ısmarlıyor ya da paylaşıyorum ama bu sefer de ben ucuza gidiyor hatta enayi gibi hissediyorum. Yani benden çirkin veya aptal kızlar nasıl erkeklerin parasını yiyor. Ama bir erkeğe cüzdan muamelesi yapmaya ya da insana utanıyorum ben. Yani diğer kızlar isteme konusunda çok rahat. Bana şunu al bunu al diye. Ben asla öyle değilim. Ama sadece sevgili vs değil aile patron için de öyle. Ailem küçüklükten beri çok ezdi beni ve hiç şımartmadı ondan böyle oldum.
Sizce hesabı hep erkeğe kirleten kız daha mı iyi yapıyor?
Cevapla