Açıldığım veya hoşlandığımı belli ettiğim her erkekten red yedim?

Hayatımda çok farklı zamanlarda 3-4 erkeğe açıldım. Yakışıklı olan da vardı çirkin sayılamayacaklar da. Bakımlı haliyle çirkin sayılamayacak biriyim.
Erkekler neden sizi çok seven bir kızı siz de sevmeye çalışmıyorsunuz, bu kızı asla önemsemiyorsunuz? Her şey illa standart güzellik algısıyla mı bağdaşmalı?
Açıldığım veya hoşlandığımı belli ettiğim her erkekten red yedim?
Cevapla