yeni tanıştık aynı dershanedeyiz ama tanıştığımız günden beri baya samimiyiz. Bir gün çıkışta çantasını unuttu alıp geldi ben aşık oldum herhalde yaa dedi ben de olabilir dedim ben öyle diyince arkadaşları imalı imalı gülmeye başladı. Bana çok sık iltifat ediyor toplu oturduğumuzda genelde benle alakalı bir şeyler anlatıyor ya da direkt benle konuşuyor. Çok fazla zaman geçiriyoruz beraber benle olmaktan keyif aldığına eminim ama arkadaşça mı bilmiyorum. Hoşlandığına emindim aslında ama geçenlerde eski sevgilimin konusu açıldığında bence sen yaz ona bir ya barışalım diye falan dedi.
ağzımı mı aramak istedi niye öyle dedi anlamadım. sizce hoşlanıyor mu
ağzımı mı aramak istedi niye öyle dedi anlamadım. sizce hoşlanıyor mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer