BU ÇOCUK BENDEN HOŞLANIYOR MU YOKSA ARKADAŞ OLARAK MI GÖRÜYORR?

yeni tanıştık aynı dershanedeyiz ama tanıştığımız günden beri baya samimiyiz. Bir gün çıkışta çantasını unuttu alıp geldi ben aşık oldum herhalde yaa dedi ben de olabilir dedim ben öyle diyince arkadaşları imalı imalı gülmeye başladı. Bana çok sık iltifat ediyor toplu oturduğumuzda genelde benle alakalı bir şeyler anlatıyor ya da direkt benle konuşuyor. Çok fazla zaman geçiriyoruz beraber benle olmaktan keyif aldığına eminim ama arkadaşça mı bilmiyorum. Hoşlandığına emindim aslında ama geçenlerde eski sevgilimin konusu açıldığında bence sen yaz ona bir ya barışalım diye falan dedi.

ağzımı mı aramak istedi niye öyle dedi anlamadım. sizce hoşlanıyor mu
BU ÇOCUK BENDEN HOŞLANIYOR MU YOKSA ARKADAŞ OLARAK MI GÖRÜYORR?
Cevapla