Merhaba arkadaşlar 3 yıllık ilişkim var madde bağımlısı olduğunu öğrendim napmaliyim?

Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım sizce düzelme ihtimali var mı? Herkes ayrıl diyor bende öyle düşünüyorum çünkü kullandığını bile inkar ediyor ama ben eminim kullandığından yardıma ihtiyacım var?
Merhaba arkadaşlar 3 yıllık ilişkim var madde bağımlısı olduğunu öğrendim napmaliyim?
Cevapla