
Neyse sizce yürüme işini en iyi kızlar mı, yoksa erkekler mi yapıyor?

Bu konuların cinsi mi olur önüne tipini beğendiğin kim çıkarsa yürürsün gerek kadın gerek erkek içinde geçerli bu. Bazı erkekler kadınlardan daha usta, bazı kadınlar erkeklerden daha usta bu konuda. Kim daha mantıklı yürüyor olmalı bu. tabi ki kadınlar derim. Erkekler anlamıyor bu konuyu bir tek
Bazen sosyal medya hesabıma bakarken instagram'dan bir erkeğin fotosunun yorumunun altına bakıyorum " kedi olmak isterdim, evlilik düşünür müsün, offf erkek yiaağ" gibi şeyler var. Hatta çok daha fazlası.
Cevap
4Cevap
Kadınlar tabiki erkekler bir şey anlamıyor😄
Ne yürümeyi beceriyorum ne de yürüyenlere yüz veriyorum üstünde küfür hakaret dkdkd erkekler daha başarılı
Denemem lazım başarı var mı acaba ben de
Deneyeceğin kişiye dikkat et
Çiuv çouv
Ne yürüyen tarafım nede yürüyenlere pas veren 😀
Bu konuda ne kadınlar derim nede erkekler çünkü güzel yürüyen kadında erkekte gördüm.
Kesinlikle erkek zaten kız erkekten beklediği icin içinde olabilecek sanati bile ortaya çıkartmaz fjfjfn
Ben bu işi beceremiyorum pek :D
Yalaann
Asdfg olsun kral
erkekler çok başarılı bu konuda
Bence de
Ben. güzel yürürüm sjdn
Erkekler ciddi oldu mu guzel seyler cikiyor dhcj
Tabi ki de erkekler yapıyor
Kızlar yürüse daha zekice sonuçlar çıkar ortaya.
Erkekler daha iyi. Aslında daha komik svjsksk
Erkekler tabiisi.
Kesinlikle erkekler
Erkekler tabiki de
Ben utangacım kadınlara yürüyemiyorum
Erkekler
Erkekler komik
Benn
Kizlar hala kalfa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?