Sizce kızların erkeklerin yanında "tayt giymesi" doğru bir şey mi?

Şimdi özgürlük falan filan diyeceksiniz biliyorum ama
Bir avmye girdim satış elemanı bir kız tayt giymiş ince şeffaf bir şey
Ancak tayttan tüm kadınlık mahremi toynağı ortada şekli şemali ne varsa olduğu gibi çıkmış hani tayt giyin giyinmesine de o şekilde erkeklerin yanında nasıl rahat ediyor. Sözde birde kadınız özeliz diyip erkeklerle aranıza mesafe koyuyorsunuz ama mahremiyet 0.
Bir erkek size karşımda soyun dese ayıp dersiniz ama taytla daha beter halde rahatça durmak nasıl bir kafa anlamıyorum genç kız birde hiç mi utanmıyorsunuz erkeklerden bir insan hani karşısında kadın bile olsa imtina eder azıcık. Bu arada bazı kızların bilerek özel bölgesini teşhir etmek için tayt giyindiğini düşünüyorum.
Bu vücudun mahremiyeti konusunda erkekler bile daha dikkatli biraz ofsayt durum olunca erkeğin bile yüzü kızarıyor ama kızların 🤔
Sizce kızların erkeklerin yanında "tayt giymesi" doğru bir şey mi?
Cevapla