Sizce ayrıldıktan sonra yazıp unutturmamamiz mi lazım yoksa yazmayıp ozletmek mi?

Arkadaşlar sevgilimle yeni ayrıldık daha bir hafta oldu ama son kez buluşmaya karar verdik son mu olacak gerçekten bilmiyorum ama şu an ayrıyız ama ben ayrıldığımız günden beri hergün yazıyorum yani ama yazmazsam beni unutur alışır diye korkuyorum bi yandan da yazmayıp beni özlemesini istiyorum sizce ne yapmalıyım
Sizce ayrıldıktan sonra yazıp unutturmamamiz mi lazım yoksa yazmayıp ozletmek mi?
Cevapla