Aramızda 30cmden fazla var, bu beni tedirgin ediyor. Olur mu sizce?

eskidn arkadaştık ama şu an flört gibiyiz, bana çok değer veriyo farkındayım beni sevdiğini hissedebiliyorum ama boy farkımız onu rahatsız eder mi sonuçta boyu çok uzun ve uzun kız istemekte haklı (o 190 ben 158:// )
Aramızda 30cmden fazla var, bu beni tedirgin ediyor. Olur mu sizce?
Cevapla