Her ikisi de sıkıntılı sanki.. Evlilik meraklısı olan da herkesten bir şeyler umup mavi boncuk dağıtır galiba.. Gayet itici bir görüntü.. Kaldı ki böyle biriyle kimse beraber olmak istemez.. Bırak evliliği, arkadaşlık bile etmek istemem.. Bana göre değil.. Herkesin fikri farklı olabilir.. Saygı duyarım..
Evlilik meraklısı olanda edemezsin yani hadi uzamasın hemen evlenelim olmaz bi tanımadan etmeden o yüzden 👎 Mavi boncuk dağıtanla flört edersin sonuçta herkesle flört eder sevgili değil bişey değil 😅😅
İkisi de o kadar çekilmez ki, seçim yapmak çok zor. Herkese mavi boncuk dağıtana ihtiyacımız yok artık. Boncukları kendinde kalmalı 😄 Evlilik meraklısı da bir bakıştan, bir güzel sözden evlilik tarihi hesaplamaya başlar hiç tahammül edilmez.
İşte bunların modern versiyonu isntagrmada Facebook’ta falan. Adam buldu mu ilan eder yüzük buldu mu göze sokar 🤣🤣Allah erkek milletini korusun böylesinden
Herkese mavi boncuk dağıtan erkekle evlenilmez. Çapkın erkekleri itici buluyorum. Sahip olduklarından daha fazlasını istiyorlar. Ayran gönüllü bir erkek aldatır sonra üzülen biz oluruz. :D
Mavi boncuk dağıtan erkek/kadından uzak durmak lazım. Evlilik delisi olan en azından cididi ilişki yaşamaya gelir. Lay lay lom değildir eğer aklı başındaysa
Sadece flortse ve devami gelmeyecekse mavi boncuk dagitan daha mantikli. Evlilik meraklisi insan kadin erkek farketmez insani boguyor bir sure sonra istiyorsan bile tiksindiriyorlar bir sure sonra.
Adı üstünde flört... mavi boncuk dağıtan erkek gün gelir birini sever iflah olur belki ama evlilik gibi önemli bir müesseseyi hedef yapıp yeterki evleneyim modunda olan bir kadın iflah olmaz asıl bundan uzak durulur çünkü sizin veya şahsiyetinizin o kadar önemi yoktur, yeter ki hanım abla evlensin...