• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkeklere düzenli bir hayat sunan evlilik, kadınları yıpratıyor mu?

Bahtıgüzel00
Bahtıgüzel00 Takip Et
Master Yaş: 110
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
810
Yapay Zekaya Sor
Evlenen erkeklerin düzenli bir yuvası olurken, kadınlara ekstra yükler biniyor diye düşünüyorum. Siz ne diyorsunuz?
Erkeklere düzenli bir hayat sunan evlilik, kadınları yıpratıyor mu?
Erkeklere düzenli bir hayat sunan evlilik, kadınları yıpratıyor mu?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Bt74ever
    Bt74ever Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı.

    Kadınlarda niye yük olsun ki. Kölelik sistemi değil k8 bu. Erkeğin düzenli hayatı olur kadının ise üzerine yük binmesi kölelik kavramıyla bağdaşıyor senin evlilik tanımına göre. Evlilik yük değil. Ve kadının da hayatının bitmesi gibi bir durum yok ortada.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Eduvardo
    Eduvardo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 562 cevap paylaştı.

    Evlilikte geçim derdi erkeğin üstünde, düğün borçları, taksitler ve erkeğin sırtında, her şey erkekten bekleniyor. Bu ortamda nasıl erkeğe düzenli hayat sunuyor ki? Akşam eve geldiğinde yemeğin hazır olması veya çamaşırlanırın yıkanması mı düzenli hayat?

    0
    0 Yorumla
  • Zetralit
    Zetralit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu nasıl bir soru yaaa, oldu anasını satayım evlenmeyelim, yuva kurmayalım çocuk yapmayalım dağdaki yaban domuzu gibi yaşayalım. Niye, çünkü evlilik insanı yıpratıyor

    0
    0 Yorumla
  • siyahcorap
    siyahcorap Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    fotoğraf ile sorunun ilişkisini anlamadım transparan giyen seksi bir kız, diğeri sırt dekolteli, diğeri masum kendi halinde bir kız :) soru ise bambaşka :D

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

61

Cevap

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    İyi bir insanla evlenmiş ise yıpranmaz

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      İyi bir erkek nerede yaşar enter

      Yorumla
    • Attax
      Attax
      +1 yıl

      Nerede yaşar biliyon mu sevdigiyle birlikte yaşar enter

      Yorumla
  • Yâvheheeya
    Yâvheheeya Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    2 aylik evli biri olarak oyle dusunmuyorum. Kocam duzenli olmayi seven biri annesinde duzeni yoktu rahat edemiyordu cunku annesi surekli hollandaya gidiyordu.
    Isten gelis saatimiz haftalik temizlik gunlerimiz camasir yikama utuleme gunlerimiz belli ve ikimizde huzurluyuz. Yardim eder bana hafta sonu. surayi siler misin dersem yapar o supurur ben silerim. Ben yemek yaparken o salata meze hazirlar. Is dagilimi yapariz yatagi kalktigi zaman toplar. Cayi o hazirlar geri temizler. Ilk haftalar delirtiyordu ordan burdan corap cikiyodu Yatak odasini dagitip cikip gidiyodu nasil olsa ben yapiyorum diye. Ama bir kere patladim simdi yapmiyor oyle seyler. Alistirmak onemli.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bana ileride taktik verirsin :)

      Yorumla
  • Lifeisnice
    Lifeisnice Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Erken evlenen erkekler geç evlenen hemcinslerine göre daha erken çöktüğüne göre erkekleri de yıpratıyor demektir. Kadınların yıpranmasi da evli olmalarından değil evlilik içinde herseyi kontrol etme çabalarından kaynaklanıyor. Erkeğin yükünü bile alıp geriye birsey bırakmıyorlar. Sonra da kadin erken çöküyor oluyor. Normal bir kadinin yapması gereken şeylerin fazlasını yüklenmeyin bakalım çöküyor musunuz?

    2
    8 Yorumla
    • VOYSEA1035
      VOYSEA1035
      +1 yıl

      Kontrol etme çabası çok güzel söyledin, en büyük hata.

      Yorumla
    • Lifeisnice
      Lifeisnice
      +1 yıl

      @VOYSEA1035 geçen bir akrabamin arabasıyla düğünden dönüyordum. Karısı sağ koltukta sürekli adama komut vermeye çalışıyor. Yahu adam kendisi bilmiyor mu nereden gideceğini bir sussana.🤣 Hayır kadının ehliyeti filan da yok üstelik. Düşün yani 10 dakikalık yolda bile bunu yapan kadin aile içinde nasıldır onu da sen dusun

      Yorumla
    • VOYSEA1035
      VOYSEA1035
      +1 yıl

      Bu erkegi değersizleştirme, güvensizlikten. Erkek kadından soğur.

      Yorumla
    • Lifeisnice
      Lifeisnice
      +1 yıl

      @VOYSEA1035 evet kesinlikle. Kadınlar sürekli kadin ruhundan anlayan erkek diyorlar ama kendileri erkek ruhundan anlamaya calismiyorlar hiç. Zarari da en çok kendileri görüyor. Biz bunu söyleyince de ezik oluyoruz

      Yorumla
    • VOYSEA1035
      VOYSEA1035
      +1 yıl

      Güzel yazmışsın, tebruk. ederim.

      Yorumla
    • Lifeisnice
      Lifeisnice
      +1 yıl

      @VOYSEA1035 teşekkürler

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Çok güzel bir detay dikkat etmişsin

      Yorumla
    • VOYSEA1035
      VOYSEA1035
      +1 yıl

      Kadın erkeğini sevip sayar ise, erkekde o ağırlığı taşıyor ise uyum oluşur. Hem kadın hem erkek bu konuda yani deger verme degerli hissettirme konusunda kendini geliştirmeli.

      Yorumla
  • Savaşözy
    Savaşözy Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Evlilik de genelde erkek çalıştığı için erkek eşine maddi anlamda bağımlılık hissettirmemeli evlenmek beraber olmak maddi manevi yok sen kazandın ben yedim şöyle böyle olmamali ayrıca kadınlara daha çok yük bindiğine katılıyorum ev işleri bence birçok işten zor.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ev işleri tüm gününü alsa bitmiyor ve hiç tatili yok

      Yorumla
  • oogghh
    oogghh Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 41%
    +1 yıl

    evet bazı evlilikler bu şekilde olduğu doğru.. erkek kişisi evlendikten sonra ben sadece çalışırım ve para kazanırım mantığında ise ve asli görevinin bununla bittiğini düşünüyorsa o zaman kadın kişisine gerçekten çok iş yükü biner.. ve kadın birde çalışıyorsa zaten bir süre sonra sıkıntılar başlar.. evlilik hayatı her şekilde paylaşmak hayatı her şekilde kolaylaştırmak için düşünülmeli..

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Erkekler evlenince değişiyor işte

      Yorumla
    • oogghh
      oogghh
      +1 yıl

      bence erkelerin çoğu evlenirken bu bilinçte değil..

      Yorumla
  • ITheLivingDeadI
    ITheLivingDeadI Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence bu tamamen erkeğe göre değişir. Geri kafalı bir erkekle evlenen kadın çok yıpranır evet. O tip erkeklerin eşine saygısı yoktur. Ancak kılıbık bir erkeğin olduğu bir evlilikte erkek yıpranır. O tip durumlarda da kadının eşine saygısı yoktur.
    Bir de tamamen aşkla dolu olan ve eşlerin birbirilerine saygısı olan evlilikler var. Hah işte o tip evlikliklerde kimse yıpranmaz. Eşler birbirilerine yardımcı olup, anlayışlı olurlar. Ve bu durumda kimse yıpranmaz, huzurlu mutlu bir evlilik olur.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bir erkek olarak seven kadınları yeterince önemsediğinizi düşünüyor musunuz?

      Yorumla
    • ITheLivingDeadI
      ITheLivingDeadI
      +1 yıl

      Kendi adıma konuşursam, evet önemsediğimi düşünüyorum. Hatta yeterince bile değil, daha fazla önemsediğimi düşünüyorum...
      Ancak erkeklere genel olarak bakarsak, hayır çoğu yeterince önemsemiyor maalesef

      Yorumla
  • TantuniSultanSülüman
    TantuniSultanSülüman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 81%
    +1 yıl

    Yanlış düşünce evliliğin getirdiği sorumluluklar aksine tek kadına bine yuk değildir. Erkekte bu yükte ortaktır. Ama ata erkil bir toolumun getirdiği geleneklerden ve baskılardan ötürü kadın yemek yapar kadın ev toplar kadın çocuk doguru çocuk bakar kadın kadınlık eder erkek calsiir gelir aslında ya kış olan budur kendini bilen insan bu u yapmaz eş ile birlikte eller taşın altına beraber konur. her şey ata erkil toplum yüzünden olan bir durum

    2
    0 Yorumla
  • Curiosus
    Curiosus Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Kesinlikle çok ciddi bir sorumluluk evlilik. Kadınlara daha fazla sorumluluk yüklediği de kesin. Neticede çocuğu da onlar doğurmuyor. Benim psikolojimi olumsuz etkileyeceğini düşündüğümden hiç girişmiyorum o işlere.

    2
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Evlilik herkes için değil ama zorunluluk olarak görülüyor sanki

      Yorumla
    • Curiosus
      Curiosus
      +1 yıl

      Evet ya aşırı saçma. Çocuk istemiyorum dedim diye geri*zekalının biri Çok yaşa o zaman yazmış altına. Herkes büyü, evlen, çocuk yap, çocuk büyüt, öl denkleminde yaşamak zorunda sanki.

      Yorumla
    • Curiosus
      Curiosus
      +1 yıl

      ge*ber yazmış.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ciddiye alma derim

      Yorumla
  • Sempatiiko
    Sempatiiko Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlilik konusunda insan net olmalı bahaneler üretip evlilikten kaçmamalı dünya görüşüne göre hayat yaşamalı kimse kimseye bişeyler empoze etmemeli zinaya karşı biri evlenmeli zinaya önem vermeyen biri evlensede olur evlenmesede olur 😂😂

    2
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Sonuncu kategori mi

      Yorumla
    • Sempatiiko
      Sempatiiko
      +1 yıl

      Kategori değil hayatın gerçekleri 😂😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Böyle gerçekler üzüyor

      Yorumla
  • Blondesmann
    Blondesmann Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence kadınları yıpratma kısmı erkeğin düzensiz olmasından kaynaklanıyor. Evet, hayat erkeğe bir düzen sunuyor ama erkek sorumluluk almak istemediği için evliliğin dengesi bozuluyor.

    3
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Buna katılıyorum

      Yorumla
  • HissizProfil
    HissizProfil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Doğru düşünüyorsun. Erkek yine aynı anasının evindeki gibi rahat hayat sürmeye devam ediyor. Çamaşırları yıkanıp ütüleniyor, acıkınca yemek hazır, çocuk doğurma derdi de yok. Nerden baksan miss gibi hayat erkek için.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Saçma sapan cümleler kurmayın..
    Yopranan tek taraf olmaz
    Yıpranma iki tarafı kapsar
    Kadın yıpranıyor da erkek keyfine mi bakıyor.
    Saygının olmadığı her evlilikte her iki taraf da yıpranır
    Teraziniz olsun teraziniz
    Tek taraflı bakmayın hayata...

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence iyice elekten geçirmeden evlenmemek gerekiyor. Aşkı sevgiyi bir kenara bırakıp mantık ile incelemek lazım. İş işten geçince ne aşk ne de sevgi kimseye huzur vermiyor.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bir yaştan sonra insan direkt istemiyor

      Yorumla
  • okuyankim
    okuyankim Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadınlar için de belli bir düzen ve mutluluk demek. Kafada ki onlarca soru işareti cevabını bulmuştur artık. Erkekler daha nicel baksa da evliliğe, iki tarafta rahatlamıştır. Yani durum berabere..

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Umarım böyledir

      Yorumla
    • okuyankim
      okuyankim
      +1 yıl

      Yıpranma fiziksel olabilir.. Olağan şekilde de öyledir

      Yorumla
  • _BombacıMülayim_
    _BombacıMülayim_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Aynen babuş bütün düğün masrafını yapan, evin geçiminde olan tarafın rahat hayatı var da kadınlar yıpranıyor. Hatta bu yüzden kadınlar evlilik meraklısı:d

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Erkekler de evlenmesin o zaman

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Kendinle çelişme maden kadınkar yıpranıyor niye ortalıkta bu kadar evlilik meraklısı kadın var puahahah

      Yorumla
    • grkmmm9
      grkmmm9
      +1 yıl

      Çok iyi bir yere değinmiş kendinle çelişiyorsun. :D

      Yorumla
  • Tertemiz1deli
    Tertemiz1deli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmek isterim ama uzunnnn süre gündemimde olmayacak. En azından bi 10 yıl kadar. O zaman da ister miyim tartışılır. Hayat birine adamak için fazla kısa.

    1
    7 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      İşte evlilik olunca adanma oluyor maalesef

      Yorumla
    • Tertemiz1deli
      Tertemiz1deli
      +1 yıl

      Benim ailem geri düşünen insanlar ne yazık ki. Onlardan uzaklaşmak için ekonomik özgürlüğümü kazanmaya çalışıyorum. Kazanırsam kimseye eyvallahım olmayacak. O noktada işte biriyle evlenmek ister miyim emin değilim. Yani yıllar sonra elde ettiğim özgürlüğü kısıtlamaya değecek biri olmalı.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Aile bazen en büyük imtihan... Umarım güzel bir işin olur istediğin hayatı seçme lasın olur.

      Yorumla
    • Tertemiz1deli
      Tertemiz1deli
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Senin evlenmeni tavsiye etmem

      Yorumla
    • Tertemiz1deli
      Tertemiz1deli
      +1 yıl

      @Guseeee Tavsiyeyle evlenip evlenmeyeceğime karar vermiyorum zaten.

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Beni dinle kuzum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Mesele evlilik değil imkanlar, Kocası zenginse kadın eve temizlikçi çağırıyor, dışarıdan yemek söylüyor, her şeyi yenisini temizini alıyor. Fakirler de kendini parçalıyor garibanlar, sırf bu yüzden adam akıllı param olmadan evlenmek istemiyorum.

    2
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Tebrik ederim bu düşüncenden dolayı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
  • GhostlyKisses
    GhostlyKisses Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınların evlilik sonrası sorumlulukları artıyor bence de. Erkekler de kendini salıyor.
    Tek sorumlulukları işi kalıyor.

    2
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ben de buna katılıyorum. Erkekler çok salıyor kendini nadiren özel günlerde ortalığı toplarsa o da kısmen topluyorlar :/

      Yorumla
  • Türkmensusu
    Türkmensusu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 90%
    +1 yıl

    Ah ah yıpranmaktayım nefesim kesiliyor gibi! Gerçekten güzel bir yuvaydı umudum! Ama olmayınca olmuyor! Olmuyor!

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Umarım her şey düzelir.

      Yorumla
  • 1patatesliyumurta
    1patatesliyumurta Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    kesinlikle. erkekler sadece işte çok yoruldum diyor yatıyor ancak biz işten çıkınca ev işimiz başlıyor. ev işi bitmiyor maalesef

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • Gökkuşağımkayboldu0
    Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Dürüst olmak gerekirse tam tersi evli erkekler daha çok yıpranıyor evli kadınlar daha rahat daha mutlu

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Herkes ben kadar şanssız değil :)

      Yorumla
    • Gökkuşağımkayboldu0
      Gökkuşağımkayboldu0
      +1 yıl

      Yani ben kendi çevreme göre yanıtladım gozlemledigim kadarıyla. Genelde erkekler hem iste hem evde hatta tek bir izin gunlerinde bile ev işi yapıyor esleri ev hanımi olsa bile isten gelince yemek yaparlar. Benim ailemde oyle dedem babam amcam erkek kuzenlerim dayım nerdeyse her işi yapar bir sofra kurulacak olsa erkes bir sey koyar yani toplarkende oyle bu yasta dedem bile bize yardim eder

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ne güzel. Keşke herkes öyle olsa herkeste aynı sorumluluk bilinci olsa. Baksana saba bile yansımış bu durum sorulara cevap verme ve insanlara karşı olan tutumun çok güzel.
      Demek aileden geliyor bazı şeyler 😇

      Yorumla
    • Gökkuşağımkayboldu0
      Gökkuşağımkayboldu0
      +1 yıl

      Teşekkür ederim öyle düşunmenize sevindim. Çevre insani çok etkiliyor her konuda ve ne olursa olsun insan mutlu olmayı denemeli bir seyleri şartlayinca zorlayinca yani olmuyor mutsuz hissediyorsun buda her seye yansıyor bazı seýlere çokta takılmamak lazım kendinizi uzmeyin yani

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Rica ederim, elbette öyle, katılıyorum 🤍🤍

      Yorumla
  • Susmar
    Susmar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 82%
    +1 yıl

    Ne düzenli hayatı evlenen erkek nafaka tazminat ihanet iftira dolandırma ve başkasın dan çıkan çocuktan başka bir şey görmez oldu

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Düzgün eş seçmek sizin elinizde

      Yorumla
  • Mrs-Dahlia
    Mrs-Dahlia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Bence de öyle. Eşler sorumlulukları paylaşır birbirine yardımcı olursa böyle olmaz ama çoğu erkek evde sorumluluk almıyor

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Alanı görmedim bazen 2 tabak yıkarsa ne ala

      Yorumla
  • bayrakmerve27
    bayrakmerve27 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.

    Zenginsen işin varsa bence sorun olmaz eşin de zengin olursa bir bakıcı bir hizmetçi tutulur ama fakir ve orta gelirli olursa sorun olur

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.

    Bu soru ve detaya imzamı atarım bu yüzden erkeklet için evlilik sultanlık ama kadınlar için yalnızlık sultanlık...

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Erkeğin durumu ve ortamı iyiyse kadın nefes alabiliyor yoksa her şey kadının üstünde

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      İşte bu yüzden yalnızlık her daim kadın için sultanlık. Ayruca ne kadar durumu iyi de olsa erkeğin, kadın yine ezilir eşi olmasa ailesi tarafından vs. Bu ülkede annesinin sözünden çıkmayan ya da haklıya hakkını teslim eden erkek sayısı neredeyse yoktur. Olan bile bazı durumlarda kuyruğuna basınca saf değiştirir...

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Çok nadir bazı erkekler kadınına tamamen destek çıkıyor çok şanslı geliyor onlar bana da herkese denk gelmez

      Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.

    Kişilere ve ilişkinin durumuna göre değişir.
    Başarılı bir ilişki zeka, dikkat, özen ve emek ister.
    Güzel şeyler gökten zembille inmez kimseye.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ama genele bakınca her şey ortada

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Haklisiniz..
      Ama lakin şu da var, evlilikte bir taraf mutsuzken, diğer tarafin mutlu olmasina imkan yok.
      Karşılıklı yapılan hatalar evlilikte mlsf tıkanmalara yol açıyor.
      Klasik erkek yaklaşımına göre kadın ev işi yapar, özgürlüğü sınırlıdır, kocaya hizmet ve hürmet eder.

      Yorumla
  • niceness
    niceness Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar hangi konuda yıpranmıyor ki zaten. Evlilik hayatını köle hayatı gibi yaşayan o kadar kadın var ki...

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Maalesef evlilik ekonomik bağımlılık de dk çoğu kadın için

  • byncokblms77
    byncokblms77 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Her zaman kadınlar yıpranır erkekler sürekli işten gelince hizmet görüyor şımartılıyor insan üstü varlık tanrı muamelesi görüyor
    Kadınlar stres oluyor ya yemeği beğenmezse ya ev işi yetişmezse felan bir de adam yaptığı işi beğenmiyor

    1
    0 Yorumla
  • yemdilara
    yemdilara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 71%
    +1 yıl

    evlilik çekilecek yük değil iki tarafı da yıpratıyo

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Maalesef ama böyle gelmiş :)

      Yorumla
    • yemdilara
      yemdilara
      +1 yıl

      şart değil ya

      Yorumla
  • Halflifestyle
    Halflifestyle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Her iki tarafa da farklı sorumluluklar yüklenir bunu cinsiyet olarak ayırmak haksızlık olur..

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • ŞimdiÖzgürüz
    ŞimdiÖzgürüz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne gibi extra yükler? Kadının tek başına yaptığı neler var.

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ev işleri

      Yorumla
    • ŞimdiÖzgürüz
      ŞimdiÖzgürüz
      +1 yıl

      o eskidendi, ev işleri de paylaşılıyor, sadece alışveriş anlamında değil. kadın yemek yapıyorsa bulaşık işi erkekte, erkek yemek yapıyorsa bulaşık işi kadında. bunun gibi.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Hiç görmüyoruz arkadaşlarımda öyle

      Yorumla
    • ŞimdiÖzgürüz
      ŞimdiÖzgürüz
      +1 yıl

      ben çok görüyorum arkadaşlarımda. eş tarzıyla alakalı bir durum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      İlginç

      Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.

    Erkek kendine düşeni yapınca, eşe yardım edince bir yıpratma yorulma olmaz.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Yapmıyorlar ama

      Yorumla
    • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      +1 yıl

      Nesli tükenmekte olan yapanlar var ama

      Yorumla
  • ztrmax
    ztrmax Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Yardımlaşma olduktan sonra o kadar olmaz diye düşünüyorum.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Peki oluyor mu sence?

      Yorumla
    • ztrmax
      ztrmax
      +1 yıl

      Olan var olmayan var fdhdf

      Yorumla
  • Guseeee
    Guseeee Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Kadının çalışıp çalışmamasına göre değişir çalışmayan kadın rahat çalışan kadına erkek yardım etmeli

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Evet iş bölümü şart

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Yemek senin 😅

      Yorumla
  • Manifalitikko
    Manifalitikko Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    evet yapılan bir araştırmaya göre boşanan kadınlar daha ve evli erkekler daha uzun ve yaşıyormuş:)

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bunu ben de okudum

      Yorumla
    • Manifalitikko
      Manifalitikko
      +1 yıl

      evet çünkü erkekler tek başına yaşayamacak kadar kadınlara muhtaçlar:)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Maalesef iş bilmiyor çoğu

      Yorumla
    • Manifalitikko
      Manifalitikko
      +1 yıl

      ama bu araştırma inanılmaz korkunç değil mi ya? düşünsene hayatta kalabilmek için bir kadına muhtaç olmak... çok korkunç

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bizim erkekler şımarık kalıyor sanki el üstünde tutuluyor

      Yorumla
    • Manifalitikko
      Manifalitikko
      +1 yıl

      evet annelerimiz öyle yetiştiriyor... el bebek gül bebek.

      Yorumla
  • Dumanseven
    Dumanseven Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl

    Erkek o yükü sadece kadına yüklerse evet yıpranıyor

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum

      Yorumla
  • Aksaçlı87
    Aksaçlı87 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 64%
    +1 yıl

    Erkeğin olduğu kadar da kadının ihtiyacı neden yük binsin

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Aynı değil ki

      Yorumla
    • Aksaçlı87
      Aksaçlı87
      +1 yıl

      Cinsellik olarak demedinmi ben öyle anladım ama hayat şartları dersen kadının yükü tabiki daha ağır

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Hayat şartları kastım

      Yorumla
    • Aksaçlı87
      Aksaçlı87
      +1 yıl

      maalesef öyle aslında erkekte destek verse yük hafifler

      Yorumla
  • Nobdymr
    Nobdymr Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadınların sorumluluğu her açıdan fazla. Kadınlar olmasa biz napardık :))

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ne kadar dürüst bir yaklaşım :)

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadını erkeği yok. Evlilik her bireyi yıpratır bana göre.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Seni hiçbir şey yıpratamaz rahat ol 😬😬😬

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      muhtemeen

      Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    O yüzden bende kadına değer vermeyi çok sevdiğim için kadınla evlenerek yıpranmasını istemiyorum ve bu fedakarlığımın göz ardı edilmemesi gerektiğini düşünüyorum

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Tamam dikkate alırız :)

      Yorumla
    • Grininellitonu35
      Grininellitonu35
      +1 yıl

      Çok naziksin teşekkürler 🙂

      Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    İki tarafa da çeşitli sorumluluklar yüklediği doğru

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Kadın mahvoluyor erkek ekonomik olarak sıkılıyor

      Yorumla
  • NoiseMan
    NoiseMan Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Çok büyük bir pozitif ayrımcılık kokuyor bu soru. Ayrıştırmanın bir anlamı yok. Kadınların da erkeklerin de sorumlulukları ve sorunları büyüyor evlenince.

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    35 yaşındayım, 18 yaşından beri tek yaşıyorum..
    gayet de düzenli bir hayatım var :)

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bilmem mi :)

      Yorumla
  • aaaliali
    aaaliali Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 45%
    +1 yıl

    Evlilik gemel manada düzenli bir hayat anlamına gelmez hiç bir zaman iki taraf içinde, bir taraf tersini dusunuyorsa olay baska

    1
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Kadın çalışıyorsa ve çocuk yaptıysa haklısın ama kadın çalışmazsa evde sunum yapıp avm geziyor olan erkeğe oluyor

    1
    0 Yorumla
  • KüçükOscarHazretleri
    KüçükOscarHazretleri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tam tersi olmasın o? Asıl evlilikten kaçan erkekler yani. O yüzden bak şöyle bir etrafına ülkenin genel duruma Türk kızları kadınları evde kalıyorlar alayı. İstisnalar hariç...

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bekar erkek daha çok var

      Yorumla
    • KüçükOscarHazretleri
      KüçükOscarHazretleri
      +1 yıl

      Erkekler istemediklerinden bekarlar, kızlar kadınlar ise istedikleri gibi bir koca bulamamaktan ötürü. Teehhül denen mevzuya kızların kadınların çok çok çok daha meraklı olduğunu olduklarını biliyoruz neticede...

      Yorumla
    • KüçükOscarHazretleri
      KüçükOscarHazretleri
      +1 yıl

      .

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ben çok farklı düşünüyorum. Evlilikte acımasız olan rahat yaşıyor sanki

      Yorumla
    • KüçükOscarHazretleri
      KüçükOscarHazretleri
      +1 yıl

      İyi de dünyanın düzeni o zaten. Yani Türkiye denen ülkedeki dünyanın düzeni böyle. İyiler sırf evlilik kurumunda değil her alanda mutsuzdurlar. Kötüler de sırf evlilik kurumunda değil, her alanda mutludurlar...

      Yorumla
  • PromisedLand
    PromisedLand Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Her iki tarafa da yükümlülükler yükleyen bir kurum.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • PromisedLand
      PromisedLand
      +1 yıl

      Çağımızda iyice gereksiz bir kurum olmaya başladı. O da ayrı bir konu.

      Yorumla
  • Pokerrface
    Pokerrface Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Düzen her ikisi için de geçerli yük de aynı şekilde

    1
    0 Yorumla
  • OnePunchMen
    OnePunchMen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    İşinize gelince her şey de eşit dersiniz işinize gelmeyince e kadinlar şöyle böyle a... m.. k ben bu yaşta geceleri yatamiyorum borclari dusunmek den evlenince hic yatamam pskolojimiz yeter iş ayri ev ayri istekler bitmiyor bankalar susmuyor ooo oo say say bitmez bekara kari bosamak kolay davulun sesi uzak dan hoş gelir

    1
    0 Yorumla
  • Ggeceninruhuu
    Ggeceninruhuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ah Analar al Cennet onların ayakları altında
    Yemez Yedidir giymez giydirir
    Elleri öpülesi anneler yıpranır elbet

    0
    0 Yorumla
  • AliBeyciğim
    AliBeyciğim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.

    Doğru iyi biriyle evlendiyse her şeye yardım eden yıpranmaz bence kadını asıl yıpratan şey doğum yapmak

    0
    0 Yorumla
  • rambo1819
    rambo1819 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    evlilik iki kisilik birsey sonucta eger kendine göre biriyle evlenmezsen kadin icinde erkek icinde yipratici olur

    1
    0 Yorumla
  • grkmmm9
    grkmmm9 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ayılarla gerçek erkekleri karıştırmasanız keşke.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • La-vita-è-amore
    La-vita-è-amore Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yıpratma karşılıklıdır.
    Kadını erkeği olmaz...

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bir taraf zarar görür

      Yorumla
    • La-vita-è-amore
      La-vita-è-amore
      +1 yıl

      Sanki birlikte olup, sen mişsin gibi söyledin.
      İlla ki zarar mı görülecek yani...
      : )

      Yorumla
  • FunnySunny
    FunnySunny Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Evet erkek keyfine bakıyor, kadın çöküyor.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bence de öyle oluyor

      Yorumla
  • LeylaTekin3434
    LeylaTekin3434 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    bence her 2 tarafı yıpratıyor

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Bir taraf çekiyor

      Yorumla
  • sPsychopath
    sPsychopath Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    ayn o yüzden asla evlenmem

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Asla asla dememek lazım

      Yorumla
    • sPsychopath
      sPsychopath
      +1 yıl

      valla benim hayallerim tek kişilik, sevsem bile asla evlenmem ihtiyacım yok ve kimseyede güvenmiyorum

      Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Düzenli evlilikler de erkekler kilo alıyor

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Rahattandır o

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Aynen öyle huzurlu bir ortam erkeği yumuşatır

      Yorumla
  • Attax
    Attax Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkek yardımcı olursa binmez. ben ediyordum.

    1
    7 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ediyordum derken geçmiş zaman

      Yorumla
    • Attax
      Attax
      +1 yıl

      Boşandim ya ondan geçmiş oluyor.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Aaaa daha küçüksün ondan şaşırdım sima olarak

      Yorumla
    • Attax
      Attax
      +1 yıl

      32 yaş küçük mü sen kaç yaşındasın

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Fotodan daha küçük sanmıştım yaşlar doğru olmayabiliyor ya bazen. Aman bevim yaşı sorma depresyona sokma beni

      Yorumla
    • Attax
      Attax
      +1 yıl

      Yalan yok bizde sen 105 baaya iyimis😇

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Ruh yaşım ondan da büyüktür hayat 😓

      Yorumla
  • Klitorya_
    Klitorya_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 38%
    +1 yıl

    Evet çalışan zavallı kadınlara öyle oluyor

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      +1 yıl

      Buna ben de katılıyorum

      Yorumla
  • Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkeklere düzenli bir hayat sunan evlilik, kadınları yıpratıyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler hayatlarında düzenli bir kadın olsun diye mi evlenir? 108 cevap verildi
Erkeklerin evlenme amacı düzenli bir hayat, çekip çevirecek birinin olması mıdır? 53 cevap verildi
Evliliklerde hanımcı olan erkekler mi huzur buluyor? 103 cevap verildi
Evlilik erkeklerin mi kadinlarin mi faydasina bir muessese? 11 cevap verildi
Erkekler düzenli ve rahat bir ev hayatı için mi evlenirler? 110 cevap verildi
Evlilik yalnızca erkeğe yarıyor? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨