Kel olduğum için hiçbir kız beni beğenmiyor bakmıyor. Yalnızlık benim kaderim mi?

Şimdi bazıları kellik bazılarına yakışıyor diyecek :) eğer yakışıkliysan karizmatik olursun ama yakışıklı değilsen tipin daha beter bozulur. Ben 27 yaşındayım ama 40 yaşında bir dayı gibi gösteriyorum şu an. Ya hadi kızları geçtim insanların beni beni olduğum yaştan bu kadar büyük sanmalarina sinir oluyorum.
Kel olduğum için hiçbir kız beni beğenmiyor bakmıyor. Yalnızlık benim kaderim mi?
Cevapla