Erkek arkadaşımla dün bütün gün vakit geçirdik en son durağa geldik. ben otobüse binicektim otobüs geliyordu öpeyim dedi sonra öperken dudağımın kenarına denk geldi. Bende yaa dedim sinirli bir şekilde o da yanlış bir yerden mi öptüm dedi bende evet dedim ya özür dilerim bilmeden oldu otobüs geliyordu aceleyle öptüm öyle oldu dedi ( böyle şeylerden hoşlanmadığımı ve bana yanlış olduğunu biliyor tesettürlüyüm çoğu şeye dikkat ediyorum) gidince arıycam dedi sonrasında aradı konuştuk böyle şeyleri sevmediğimi biliyorsun otobüs geldi sonra birden aceleyle öyle oldu o kadar utanıyorum ki kendimden dedi birdaha öpmem seni dedi yanlışkla böyle bişey olur kendimi hiç affetmem dedi ne kadar özür dilesem az dedi. Bana olan güvenini sarsmadım demi diye sordu. Bende bunları demiştim böyle olunca sinirlendim ama bilerek yapmadığını biliyorum o yüzden fazla büyütmeyeceğim sen farkındasın zaten dedim böyle birşeyin olması hoşuma gitmez hoş bir şey değildi biliyorsun dedim bir daha olmaycağından emin olmak istiyorum dedim emin olabilirsin dedi kendimi affettirmek için ne yapabilirim diye sordu istediğin bir tatlı olur mu ister misin dedi bende olabilir dedim
Böyle olmadı ya ben kendimi kötü hissediyorum dedi bende bir şeyler söyledim de sizce nasıl davranmalıyım bundan sonra
Böyle olmadı ya ben kendimi kötü hissediyorum dedi bende bir şeyler söyledim de sizce nasıl davranmalıyım bundan sonra
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer