Sevgilim yanlışlıkla dudağımın kenarından öptü, kötü hissediyorum?

Erkek arkadaşımla dün bütün gün vakit geçirdik en son durağa geldik. ben otobüse binicektim otobüs geliyordu öpeyim dedi sonra öperken dudağımın kenarına denk geldi. Bende yaa dedim sinirli bir şekilde o da yanlış bir yerden mi öptüm dedi bende evet dedim ya özür dilerim bilmeden oldu otobüs geliyordu aceleyle öptüm öyle oldu dedi ( böyle şeylerden hoşlanmadığımı ve bana yanlış olduğunu biliyor tesettürlüyüm çoğu şeye dikkat ediyorum) gidince arıycam dedi sonrasında aradı konuştuk böyle şeyleri sevmediğimi biliyorsun otobüs geldi sonra birden aceleyle öyle oldu o kadar utanıyorum ki kendimden dedi birdaha öpmem seni dedi yanlışkla böyle bişey olur kendimi hiç affetmem dedi ne kadar özür dilesem az dedi. Bana olan güvenini sarsmadım demi diye sordu. Bende bunları demiştim böyle olunca sinirlendim ama bilerek yapmadığını biliyorum o yüzden fazla büyütmeyeceğim sen farkındasın zaten dedim böyle birşeyin olması hoşuma gitmez hoş bir şey değildi biliyorsun dedim bir daha olmaycağından emin olmak istiyorum dedim emin olabilirsin dedi kendimi affettirmek için ne yapabilirim diye sordu istediğin bir tatlı olur mu ister misin dedi bende olabilir dedim
Böyle olmadı ya ben kendimi kötü hissediyorum dedi bende bir şeyler söyledim de sizce nasıl davranmalıyım bundan sonra
Sevgilim yanlışlıkla dudağımın kenarından öptü, kötü hissediyorum?
Cevapla