Piskolojim çok bozuk, mutlu olmanın nasıl bir his olduğunu unuttum lütfen erkekler kızlar yardım? :(?

Arkadaşlar sevdiğim kız la 3 aydır konuşuyoruz bana şans vercekti fakat kötü şeyler oldu aramızda küstük sonra yine barıştık bu yaklaşık 3-4 kere tekrarlandı ve bugün herşey tamamıyla bitti. Bu sabah okulda hep konuşuyorduk, yan yana dolaşıyorduk hep akşam mesajlarda ise şansımın artık olmadığını, bana hepsini arkadaşça yaptığını öğrendim. Yaklaşık4 aydır mutlu olmuyorum yüzü gülmüyor bu kız yüzünden hergün saatlerce whatsapp dan konuştuğumuz içinde alışkanlık yaptı unutamıyorum ayrıca tek mesele o değil çok yanlızım konuştuğum bir kız bile yok sınıfa ne zaman hoşlanabileceğim güzel bir kız gelse sınıftaki diğerleri anında alıp götürüyor çok çekingenim bu tür konularda iyi değilim 15 yaşındayım daha önce hiç sevgilim olmadı arkadaşça konuştuğum kız ise bir o olmuştu çok yanlızım kızlarla aramın iyi olması yetmezmiş gibi, onun için herşeyi yapsamda beni sevmediği için benle çıkmayan kız da üstüne gelince artık bitti 4 aydır multu olamıyorum gözümden yaş geliyor hep ölmeyi bile düşündüm şimdi dersiniz yaşın küçük falan ama benim yerimde olsanız anlardınız daha önce 2 kızı çok sevdim ikiside çok zorluklarla olumsuz bitti bu kadar kötü başlangıç olduysa devamıda kötü olur 4 sene daha aynı okuldayım kızla aynı sınıftayız nasıl unutacağım? Nasıl mutlu olmanın nasıl bir his olduğunu hatırlayacağım? Nasıl, ne zaman yüzüm gülecek? Lütfen yardım edin çok kötüyüm piskolojim yerle bir oldu...
Piskolojim çok bozuk, mutlu olmanın nasıl bir his olduğunu unuttum lütfen erkekler kızlar yardım? :(?
Cevapla