Arkadaşlar yardim edin o kadar mutsuzum o kadar kotüyümkü butun duygularim karmakarisik?

Arkadaşlar çok kötüyum psikolojim cok bozuldu aslinda hep boyleudi hic bir seyden memnun olmayan mutlu olamayan biriy bide bu sene sinava hazirlaniyorum surekli evdekilerle kavga ediyoruz ama az once babamla ettkk ve ona acikca ondan nefret ettigimi soyledim cunku sevmiyorum onun sevgisini bi kere bile alamadim bilmiyorum babam gibi hissetmiyorum onu bu karmasik duygulardan nasil cikicam bilmiyorummm

Arkadaşlar yardim edin o kadar mutsuzum o kadar kotüyümkü butun duygularim karmakarisik?
Cevapla