Ayrılık hissi niye geliyor anlamıyorum sizce neden?

Sevgilimle sanki ayrılık olcakmı gibi vesvese oluyo ya ayrı olduğumuz zamanlar yani o evde ben evde olduğumda işte düşünüyorm ayrılık hissi oluyor sanırım bnn biraz genel olarak özgüven eksikliğim var ondan mı acaba
Ayrılık hissi niye geliyor anlamıyorum sizce neden?
Cevapla