Beni neden kimse sevmiyor, neden kimse bana aşık değil, neden kimse benim için mücadele etmiyor?

Sevilesi bir insan değil miyim ben. Neden aşkımdan ölüp bana kırmızı güller alan bir yâr yok? Yeter ama ya. İsyaaağaaaan.
Beni neden kimse sevmiyor, neden kimse bana aşık değil, neden kimse benim için mücadele etmiyor?
Cevapla