Yazmayı çok severdim çocukluğumdan bu yana ama daha çok öyküleme yapmayı seviyorum.. Günlük tutuyordum bir dönem.. E tabi çocukluk aşkımızın baş harflerinden şiir hangimiz yazmamışızdır ki ya da aşk mektubu hangimiz almadık ergenlik çağlarında.. :D Yetişkin halimde kimseye şiir şarkı falan yazmadım yazılmış olanlardan gönderdiğim olmuştur.. Ya da o an zihnimden ne söylemek geçiyorsa süsleyerek söylemişimdir.. Şiir yazan olmuştu bana keyifli bir duygu.. Fakat önemli olan bir cümle bile söylese anlamının benim için önemi.. Keyifli günler..
Yazı yazmayı çok severim, birinciliklerim vs de var ama başka bir şey anlatayım😂 ortaokuldayım yakın arkadaşım var, erkek. Devamlı şiir falan yazıp bana getiriyor, hoşlandığı kıza yazıyormuş sen olmayan yeri düzelt diyor ben de hepsini tek tek düzeltip geri veriyorum. 8. Sınıfa geldik artık okul bitmek üzere, bahar ayları, elinde bir kutu kağıtla geldi, onları sana yazmıştım ben diyerek😂 kendine yazılan şiirleri düzelten insan olarak tarihe geçtim 😂
Şöyle eski sevgilisine şiir defteri oluşturmuş. O yazdığı şiirlerden birini bana attı büyük ihtimal ben çook sonra anladım tabi. Birde şey diyordu o yazdığı şiirleri eski sevgilisinin sesinden dinlemeye bayılırdım falan diyordu. Benle konuşurken şiir yazdığı eskisiylede güyaa arkadaşça konuşuyorlarmış yersen tambirırıspı çocuğuydu yani.
Biri vardı çok seviyordu beni 15 20 sayfa yazardı bense hmm ok diyebiliyordum cahillik işte :D sonra bende birine yazmıştım oda bana ok iyimiş iyisin iyi demişti :D
Harbiden ya hiç aşık olmam dedim sonra biri bir gün sende sev ama sevilme kavuşma dedi bense he he dedim sonra birine aşık oldum oda beni sevmedi sevilmedim vurgun yedim yani :D sağlık olsun şimdi ise uslu bir masum saf çocuk gibi devam ediyorum hayata sahaları gençlere bıraktık da gençlerde ergen konuşmayı bile bilmiyor kadınlarla :D
Canım yandığı gece anladım biliyor musun? onların bana ne demek istediğini o, an fark ettim.. sonra deli gibi gülmeye başladım kahkaha atarak.. Ama içim de ki yaramaz çocuk asla büyümüyor hala var bir şeyler arada deniyorum başarılı da oluyor kerata :D fakat her şey boş geliyor artık nedenini bilmiyorum? sence?
Bana yazılmıştı birçok kez. İnsanı mutlu eden ve özel hissettiren bir duygu gerçekten de. Benim denemelerim oldu ama sonuca gidemedi pek, saymayalım onları 🙂
Çocuklar bu babanıza yazdığım ilk mektup diye başlamıştım bir zamanlar mektubuma 😂 o zamanlar mükemmel bir şeymiş gibi gelmişti tabi saçma sapan bir sebepten ilk önce kaybettiğini söyleyen kişi bir ay sonra da ben kısırım sana benden daha iyi birini bulacağım bunu ben yapacağım diyene kadar 🥲. Zamane çocuklukları bir daha olsa yapmam kimseye incelik yaramiyor
Ben geçen yıl şiir de yazdım, şarkı da yazdım, mektup da yazdım ilk aşkıma. Sayesinde içimden gerçek bir sanatçı çıktı🤭 Şimdi de onunla yaşadıklarımı anlatan roman yazıyorum😌