Güncellemeler
+1 yıl
Numarasını ve kendisini sosyal medyadan sildim. İyi yapmış miyim
Böyle insana hain denir beni tanıyan yanımda gezen ihanete ne tepki vereceğimi bildiği için bunu yapmaya cesaret edemez.
Cevap
7Cevap
Yapabilir bu kötü bir şey değil anlasamamistie benimle
Olması gereken de bu değil mi
Hayırlı olsun arkadaş yapmışsın kurtulduk, denir
Kendi yoluna gideceksin napıcaksın
Bende onla arkadaşlığımı keserim
Kalleş derim ama umursamam kendi bilir
Pedofili misin çocuk ne ya cimere attım
Ne diyon kardeş ya
Cimere, Polise falan asılsız ihbar yapmak suçtur sonra başın yanabilir.
Bencil.
Pi çc diyorum ben
Gitsin s. de olmaz
hayırlısı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?