Kiz arkadasim sevgisini gosteremedigi icin ondan sogudum simdi tekrar beraber olmak istiyor ne yapmaliyim sizce?

2 yillik ilskimiz vardi 1 yil once ona tek tas yuzuk alip halen sakliyorum onu, hareketleri ve bana karsi olan duygularini yansitma sekli oncelerde boyle degildi ona her seferinde nazikce soyledim senden soguyorum nolur bisey yap iliskimiz zaten uzak mesafe 1500km var
5 6 kez ondan zaman istedim hep dusundum o aralar geldigimde yine kiriyordu kalbimi ve her geri geldigimde daha fazla soguyordum simdi o uzuldugunde gozumden ne yas geliyor nede icim sizliyor nedenini bilmiyorum ama onu birakamiyorum o kadar inaniyorum ki sevgisine gostericem diyip defalarca ayni hatalari yapmasi kafami cok karistiyor simdi yine zaman istedim ve burdayim arkadaslar yardiminiza ihtiyacim var
Kiz arkadasim sevgisini gosteremedigi icin ondan sogudum simdi tekrar beraber olmak istiyor ne yapmaliyim sizce?
Cevapla