Hoşlandığım kişi beni arkadaşı olarak görüyor olayı anlamamda yardımcı olabilir misiniz?

Ona kendisine değer verdiğimi az buçuk hissettirdiğimi düşünüyorum ama sanki hiç umurunda değil gibi. Ben onun çoğu şeyini önemseyip hatırlarken kendisi daha dün benim hakkımda konuştuğumuz şeyi hatırlamıyor. (Ya da hatırlamazdan geliyor.)

Planladığımız buluşmaları çoğunlukla bir sebep belirterek veya belirtmeden iptal ediyor (buluşmayalım demiyor da mesaja cevap vermiyor veya konu değiştiriyor). Sonrasında ise bu iptal edilen buluşmaları telafi etmeye çalışıyor.

Arkadaşlar ben anlamıyorum amacını. Bana değer veriyor mu vermiyor mu tam kafamdan sildim diyorum bir gün arıyor içimdeki umutları yeniden yeşertiyor. Ama yine aynı şeyler yaşanıyor. Unutmak kafamdan atmak istiyorum ama etkisi uzun süre çıkmıyor kafamdan.

Bu saatten sonra gelip seni seviyorum dese bile beynim onu kabul etmemem gerektiğini söylüyor. Keşke beynimle hareket edebilsem ama kalbime engel olamıyorum her seferinde sazan gibi atlıyorum.

Desteklerinizi bekliyorum... :(
Hoşlandığım kişi beni arkadaşı olarak görüyor olayı anlamamda yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla